Gå til innhold

Dobling av chins innen 6 uker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel og bra at du vil trene, men hvorfor skal du absolutt ta så mange chins?

Show off for små chicks :D neida, joda. Jeg driver å klatrer litt på si, så da kan det være praktisk å klatre en del chins. Jeg har også skadet kneet, så jeg kan ikke ta markløft og diverse andre øvelser.. så tenker dette kan være med på å bygge kjernemuskulatur også :)

Skrevet

Skjønner ikke hva som menes av 90% av max, også sier de 50% av max, men med det samme antallet repetisjoner?

Det betyr at man ikke løfter kroppen helt opp da, tenker jeg.

Nei, det er nettopp antall repetisjoner som er forskjellen. Prøv å les en gang til.

Skrevet

Show off for små chicks :D neida, joda. Jeg driver å klatrer litt på si, så da kan det være praktisk å klatre en del chins. Jeg har også skadet kneet, så jeg kan ikke ta markløft og diverse andre øvelser.. så tenker dette kan være med på å bygge kjernemuskulatur også :)

Ta manualer mellom beina når du tar chins så fort du klarer 10 stk. Da blir du fort mye sterkere.

Skrevet

Ta manualer mellom beina når du tar chins så fort du klarer 10 stk. Da blir du fort mye sterkere.

Kanskje jeg gjør det etter 3 uker, vi får se foreløpig holder jeg meg til programmet :)

I går tok jeg 6 sett med 4 repetisjoner, og det skal jeg i dag også. Så langt ned jeg kommer og så langt opp :)

Skrevet

Kanskje jeg gjør det etter 3 uker, vi får se foreløpig holder jeg meg til programmet :)

I går tok jeg 6 sett med 4 repetisjoner, og det skal jeg i dag også. Så langt ned jeg kommer og så langt opp :)

Eventuelt ta vektbelte og fest vektskiver i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...