Gå til innhold

Bruk av Klarna Faktura vs. Klarna Konto


Bringisen

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde dette en gang fordi jeg ikke hadde bankkort tilgjengelig. Tok ikke kredittkjøp men kun Klarna faktura.

 

Trodde jeg ville få faktura med i pakken , men fikk et brev litt senere der jeg måtte skrive under på kontopapirer med en kreditt på mer enn kjøpesummen.

Fikk deretter en faktura der jeg kunne velge å betale alt eller dele opp betalingen.

 

Litt skuffet egentlig.

 

Var ikke interessert i en kreditt , kun en faktura. Men det er vel slik de vil sniklure folk til kreditter de egentlig ikke trenger.

Jeg betalte uansett alt på en faktura.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du lurer på.

 

Jeg gjorde dette en gang fordi jeg ikke hadde bankkort tilgjengelig. Tok ikke kredittkjøp men kun Klarna faktura.

 

Trodde jeg ville få faktura med i pakken , men fikk et brev litt senere der jeg måtte skrive under på kontopapirer med en kreditt på mer enn kjøpesummen.

Fikk deretter en faktura der jeg kunne velge å betale alt eller dele opp betalingen.

 

Litt skuffet egentlig.

 

Var ikke interessert i en kreditt , kun en faktura. Men det er vel slik de vil sniklure folk til kreditter de egentlig ikke trenger.

Jeg betalte uansett alt på en faktura.

 

Hei Helge,

 

Når man velger Klarna faktura kan man som regel velge mellom forskjellige alternativer i forhold til betaling, enten en vanlig faktura eller delbetaling /kampanje. Når man legger et kjøp velger man selv hvem av disse betalingsløsningene man vil ha, det kan derfor hende at det ble valgte delbetaling ved en feil da kjøpet ble lagt. Jeg vil selvsagt kunne hjelpe deg med dette om du ta kontakt med meg på [email protected] .

 

Ha en forsatt fin dag!

Maria, Klarna

Lenke til kommentar

Hei Helge,

 

Når man velger Klarna faktura kan man som regel velge mellom forskjellige alternativer i forhold til betaling, enten en vanlig faktura eller delbetaling /kampanje. Når man legger et kjøp velger man selv hvem av disse betalingsløsningene man vil ha, det kan derfor hende at det ble valgte delbetaling ved en feil da kjøpet ble lagt. Jeg vil selvsagt kunne hjelpe deg med dette om du ta kontakt med meg på [email protected] .

 

Ha en forsatt fin dag!

Maria, Klarna

 

Hei det var fin service.

 

Jeg ser ikke noe problem i dette så alt i orden , ble bare litt annerledes enn jeg trodde. Det var visst en kampanje via en nettbutikk som solgte fjellutstyr.

Men ellers takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei det var fin service.

 

Jeg ser ikke noe problem i dette så alt i orden , ble bare litt annerledes enn jeg trodde. Det var visst en kampanje via en nettbutikk som solgte fjellutstyr.

Men ellers takk for svar :thumbup:

 

Det var godt å høre, Helge! :)

 

Og husk at du alltid er velkommen til å ta kontakt med oss om du skulle ha spørsmål.

 

Ha en super helg!

Maria, Klarna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...