Gå til innhold

Augustfest 2013 - Hoywin - Ei Heilanalog Affære


Anbefalte innlegg

Augustfest 2013 - Hoywin - Ei heilanalog affære

 

Bruker: Hoywin

 

Deltagernivå: Pingle

 

Utfordring/Tema: Svart/kvit og framkalle sjølv

 

Uyrtst: Hasselblad 500 C/M, Planar 80mm, Sekonic L-208 lysmålar

 

 

Forspelet til denne tråden var en digilog junifest (med heile 4 bilder totalt...) der eg benytta meg av eit oppteipa 40d med manuelloptikk uten tilgang til lysmåler. Sjølv om det dabba raskt av i junifesten synest eg likevel at det som et eksperiment fungerte greitt, eg vart meir obs på lyset sidan eg måtte ressonere meg fram til eigne eksponeringsverdiar utan å kunne falle tilbake på elektronikk som gjer det for meg. Og eg måtte komponere bileta rett første gong sidan eg ikkje kunne sjå dei på skjermen i etterkant.

 

Til augustfesten nå blir det derimot ingen halvveise løsninger men en heilanalog affære, dette vil gjære sitt for å begrense oppdateringshastigheita i tråden med tanke på at eg må både framkalle og scanne inn filmen før eg får lasta opp, men eg skal likevel gjære mitt beste for å holde det gåande gjennom heile August, og satsar på å framkalle minst ein gong i veka.

Endret av Hoywin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, da går snart første rull med film til fremkalling, har hatt litt problem med postgang på fremkalleren min, den vart sendt heim til mine foreldre og ikkje til studiestedet mitt, så i mangel på komersiell fremkaller blir det kaffi, c-vitamin og vaskemiddel i første bulk, såkalla caffenol. I nøden lærer naken kvinne å spinne osv.. oppdatering i løpet av kvelden! ynsk meg lykke til ;)

Lenke til kommentar

Da var min debut i mørkerommet over, caffenol var kanskje litt for ambisøst med det første, første rullen vart underfremkalt og eg overkompanserte litt på rull nr to, men du verden så artig!

 

Sleit også litt med digitalisering, planen var å bruke ein scanner eg har tilgang til via skulen, men til tross av skyhøg oppløsning møtte eg på problem med newtonringer, fokus og svak lysgjennomtrenging, så da ble det til å rigge seg til med speilrefleks og lysbord, ikkje akkurat det beste så må finne eit alternativ.

 

Har berre fått framkalla ein augustfestrull, dvs for dei tre første dagane, så her er dei:

 

1. August:

post-214901-0-40060300-1375837898_thumb.jpg

[f.2.8, 1/125, kodak T-max 400 @400 - Caffenol-C-M]

[ Crop og s-kurve i PS]

 

 

 

2. August:

post-214901-0-80149400-1375837905_thumb.jpg

[f.11, 1/125, kodak T-max 400 @400 - Caffenol-C-M]

[ Duotone, s-kurve og unsharp mask i PS]

 

 

3. August:

post-214901-0-08865300-1375837920_thumb.jpg

[f.2.8, 1/60, kodak T-max 400 @400 - Caffenol-C-M]

[ S-kurve i PS]

Lenke til kommentar

Oj, det må jeg si. Dette blir ikke et enkelt prosjekt. Bildene får et artistisk preg. Spennende hvis du kan fortelle hva du lærer etter vegen, for bildene slik jeg ser det blir som arbeidsbilder med en kunstnerisk touch. Du hadde helt sikkert fått bildene bedre til med annen teknikk. Koselig bilde av hunden.

Lenke til kommentar

Takker, jo dette blir nok kanskje meir ein arbeidslogg å betrakte, heilt nytt for meg dette så blir litt prøving og feiling i byrjinga. Har nå videreutviklet scanneprosedyren min, fått henta macroen min så blir litt skarpare, samt har testet ut å ta to bilder av kvart negativ, et overeksponert og eit undereksponert, så får henta fram litt meir av det dynamiske omfanget. Sitter nå i det digitale mørkerom (heilanalog affære, ehh veeel) å pøker litt rundt nå og det ser litt betre ut enn i går, dermed kommer det nok en andrerevisjon av 1-3. August i løpet av dagen.

 

/Edit: Rev 2:

 

1. August (2):

post-214901-0-14248700-1375876560_thumb.jpg

 

2. August (2):

post-214901-0-90638200-1375876571_thumb.jpg

(eit nytt bilete, men synest at dette kanskje hadde litt meir potensiale ved nærmere ettersyn)

 

3. August (2):

post-214901-0-63139800-1375876576_thumb.jpg

Endret av Hoywin
Lenke til kommentar

2.August (det med fjell og skyer) er bra. Har alltid sett opp til gutta med Hasselblad, men har selv "kun" Leica. Prøvd film selv, både på Canon og Leica, men på tross av bedre tekniske resultater, er jeg et barn av den digitale alder. Elsker det firkantede formatet dog.

Endret av DasMeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gøy å se folk som fortsatt skyter med film!

 

Jeg likte veldig godt bildet fra 3. August. Fin komposisjon og du treffer godt med fokusen slik at øynene er klare! Så er det noe med hvordan bilder blir til ved bruk av film som jeg mener er vanskelig å gjenskape i dagens digitale verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DasMeister: Takker, reint objektivt er nok også nr2 min favoritt så langt, (subjektiv elsker eg hunden min så..) Ja, har siklet etter hasselblad i fleire år nå, så når studentøkonomien var i pluss nå måtte det berre bli et innkjøp, er faktisk så fornøyd at eg ikkje fekk ebay-dilla etter Leica nå når du nemner det, det får vente et par år til ;) frem til da får min trufaste pentax holde som portabelt portabelt filmkamera.

 

Nikolai88: Takk, skal eg være heilt ærlig så ligger faktisk fokus litt bak øynene, det er fælt smal dybdeskarpleik ved bruk av f2.8 på mellomformatet, og eg behersker det nok ikkje fullt ut enda.

 

 

Logg:

 

Da har eg fremkallt 4 ruller (totalt 2 augustruller, og eg kommer stadig nærmere en korrekt fremkalling, startet med Caffenol (C - M) med 54g/L Krystallsoda, 40g/L Nescafe Brasero kaffe 16g/L C-vitamin og 13 minutters fremkalling ved 20 grader.

 

Nå har eg brukt lik mengde krystallsoda og kaffe, men byttet til Firstprice (den var en del mørkere på fargen, som eg las på http://caffenol.blogspot.no/ ville være en god indikasjon på et høgare nivå av koffeinsyre, som er den aktive fremkallaren. I tilleg har eg fremkalla ved 23 grader (som er det badet mitt ligg på, var slitsomt å kjøle ned kjemikaliene, samt at nå blir det lettere å få et konstant nivå på temperaturen), og fremkaller da i 11 minutter og 45 sekunder som resultat. har også auka til 18g/L med C-vitamin, berre for sjå om det blir nokon forskjell.

 

Har ikkje fått scannet inn og sett skikkelig på dei enda, siden dei henger til tørk i dusjen, men ved ein rask inspeksjon ser negativa mykje betre ut, god tonalitet og fin kontrast.

 

Oppdatering med bilete 4-7. august i løpet av natta!

 

 

Lenke til kommentar

4. August:

post-214901-0-56426000-1376006411_thumb.jpg

[f.22, 1/4, Neopan Acros 100 @ 100 - Caffenol-C-M]

 

5.August:

post-214901-0-93716700-1376006450_thumb.jpg

[f.2.8, 1/60, Neopan Acros 100 @ 100 - Caffenol-C-M]

 

 

Her har eg testet to metoder for avfotografering, 4.august består av 4 bilder satt saman til eit panorama, men sjølv om dette gav betre oppløsning og skarpleik mista eg fordelane ved å skyte i raw, som resultat tålte ikkje biletet å stille opp kontrasten uten at eg mista detaljar i skuggeområda. 5. Aug er berre eit bilete men tatt i raw. Kommer nok til å kjøre metode 2 resten av månaden, oppløsninga har eg ikkje bruk for ved opplasting på nett likevel, og dessuten går det mykje raskare å få bileta digitalisert på denne måten.

Som ein liten modifikasjon vil eg etter kvart kjøre med sambuers canon 650D i stedet for mitt 40D, da får eg 18 mp mot nåværende 10.

Endret av Hoywin
Lenke til kommentar

Både 4. og 5. august var spennende bilder. Bildekvaliteten har blitt langt høyere enn i starten av tråden.

Fosser er alltid spennende og her har du fanget den veldig fint. Kunne vært et maleri.

5. august er et flott motiv. Fin dybde og flotte detaljer. Du er en kunstner. Dette bildet hadde passet fint på en lys vegg. Tøft komponert og fin DoF.

Lenke til kommentar

6. August:

post-214901-0-93746300-1376083197_thumb.jpg

[f.8, 1/30, Neopan Acros 100 @ 100 - Caffenol-C-M]

 

 

7.August:

post-214901-0-59020600-1376083224_thumb.jpg

[f.4, 1/500, Neopan Acros 100 @ 100 - Caffenol-C-M]

 

 

 

logg:

 

Har oppdaget et litt artig fenomen, men er usikker på om det kommer av fremkalleren eller om det er en universal egenskap ved film(en), når eg ser i notatene mine eksponerte eg heile rullen som iso 100, ved unntak av 7.august som eg eksponerte som 400, berre for å teste. Eg hadde reknet med at dette bildet i det store og heile berre kom til å bli 2 stopp undereksponert, men det er ikkje tilfelle, høglysa er like lyse som resten av filmen og skyggane like mørke, einaste skilnaden er at biletet har større kontrast.

-selfølgelig kan dette berre være ei tilfeldigheit og at eg har feila med lysmålinga, men eg skal absolutt teste ut dette meir.

 

Lenke til kommentar

v2 av de tre første var en klar forbedring - scanning er en vitenskap i seg selv. Men det ser ut som du har et greit grep på det nå.

 

Av bildene som du har postet så langt, synes jeg 5 august er det mest spennende - det ser ut som kors, men er ikke det.

 

Fuglene på ledningene falt også i smak.

Lenke til kommentar

6. august. Flott minimalistisk uttrykk. Likte komposisjonen veldig godt.

7. august. Det er helt motsatt av 6. august. Massevis av detaljer. Fin komposisjon og dybde. Flott lys og god dynamikk. Dette er det fineste bildet du har til nå.

 

Bilde 6 og 7 passer godt sammen som motstykke til hverandre, lyst vs mørkt, detaljrikt vs enkelt, høyt oppe vs langt nede. De kunne vært satt sammen til en komposisjon.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Må berre medele at eg framleis holder koken og tar bilder omtrent kvar dag, men at det har blitt lite fremkalling i det siste på grunn av en flyttet deadline og følgende store arbeidsmengder på eit prosjekt eg er involvert i. Det blir nok lastet opp en kjempebolk med bilder førstkommende søndag, har 5 eksponerte ruller med film som ligger å venter i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...