austheim Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Heisan. Når jeg surfer så får jeg etter kort tid opp meldingen: iexplore.exe har et problem og må lukkes.Hva må til for og få en t på det?
notorled Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Prøv å downloade en patch, evnt. Service pack da skulle det nok gå smerte fritt.
austheim Skrevet 28. september 2003 Forfatter Skrevet 28. september 2003 Har også Opra men er ikke helt fornøyd med den,service pack har jeg ,for vell gå inn på uppdate og laste alt ned,og det tar jo en evighet når man har modem.Hadde håpet og slippe det.
Blib Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Sikker på at du har prøvd Opera skikkelig? Mouse Gestures, v7.20 og skinning?
Fotoentusiasten Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Har du overklokket? Iexplore er det første som går galt på min maskin om jeg har klokket for mye.....!
CastorFiber Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Du har ikke tilfeldigvis Panda antivirus 6 gående? Da krasjer det... Eller er eventloggen et fint sted å lete hvis du har slike problemer. Gjelder 2000 og xp.
handuet Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Du kan jo prøve å laste ned en nyere versjon av IE... Med mindre du har den nyeste allerede... Eller så kan du søke litt på Windows Update og se om du finner noe som passer din situasjon. Jeg mislikte også Opera i begynnelsen. Sånne småting som at det har det med å fryse på sider med Flash og at den setter på margins på sider hvor jeg har satt margins til null og sånn.... Men jeg har kommet til den konklusjonen at mouse-gestures, nickname-bookmarks og de smarte hurtigtastene gjør opp for det lille som det gjør feil. Dessuten er det kjempebra for de av oss med litt trege pcer, siden det å åpne nye vinduer tar null sekunder, mens det å åpne et IE-vindu tar altfor altfor lang tid... Lykke til da!
lasseruud Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Spyware også kanskje? Dra ned Ad-Aware fra www.lavasoftusa.com
ilex Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 at iexplore har et problem er jo sant og at den må lukkes bør tas som ett godt råd
mariux Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 http://www.saklig.net/marius/whatsthis.html Folk med iexplorer vil legge merke til at den krasjer når denne siden åpnes.
austheim Skrevet 29. september 2003 Forfatter Skrevet 29. september 2003 Hei igjenn Takk for rådet om og laste ned Ad-aware,det var løsningen på problemet,hadde en hel del "rusk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå