Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intimpiercing i forhuden på klitorisen


Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg er ei jente på 18 år som har utrolig lyst å ta intim piercing i forhuden på klitorisen, men lurer på noen ting. Hvor lang tid tar det før den gror? Og skal man helst være i ro (ikke gå masse/ løpe) en stund etter den tas, såfall hvor lenge? Saken er at jeg jobber på supplybåt men har friperiode nå, og skal opp til halden i slutten av august og lurer på å ta. Men skal ut igjen den 27. aug og da blir det 10 timer meg jobbing (springing frem og tilbake) i en måned. whaat to do?

 

Og er det noen vet om noen gode nettbutikker der de selger i forskjellige str på piercinger? Anonym poster: 738b7913badea0a06dd99dd47aed7a7f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være lurt å velge piercing av en seriøst aktør i markedet. Velger du f.eks en dårlig metall-legering fra noen useriøse aktører risikerer du problemer. Det kan også bli mange andre komplikasjoner av dette. Tenk deg godt om å ta et informert valg før du gjør dette.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Må bare spørre, hvorfor gå igjennom, det jeg antar er intens smerte, fare for infeksjoner, allergi osv, for noe som ikke er særlig pent eller praktisk?(imo ihvertfall) Ikke meningen å fornærme dere som har altså, bare lurer på hva dere syntes er verdt risikoene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare spørre, hvorfor gå igjennom, det jeg antar er intens smerte, fare for infeksjoner, allergi osv, for noe som ikke er særlig pent eller praktisk?(imo ihvertfall) Ikke meningen å fornærme dere som har altså, bare lurer på hva dere syntes er verdt risikoene

 

Tja, som mann kan jeg si jeg setter pris på f.eks. en ring i klitorishetten fordi det er et effektivt festepunkt. Det er utrolig hvor samarbeidsvillig ei jente blir hvis jeg holder i et lenke festet til klitorishetten hennes.

 

For kvinner som slike tanker appellerer til så vil jo en slik piercing være midt i blinken. I tillegg har jeg latt meg fortelle at klitoris blir mer følsom av det.

 

Anonymous poster hash: 9ea66...87c

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...