Gå til innhold

PC til student


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noen spesielle krav til batterilevetid eller vekt, mens skjermen er mer viktig. En 15,6" skjerm med 1600 x 900 piksler går fint.

 

Jeg vil helst ha en pc som ikke lagger eller henger seg opp hvis den kjører middels krevende programmer og spill.

 

Hjelper dette?

Lenke til kommentar

Merk deg at den Acer'en der veier 2,6 kilo. Det er mye hvis du skal ta den frem og tilbake til skolen hver dag. Et lettere alternativ er denne Samsung ultrabook'en. Veier utrolig lite, er kjempetynn og har bra skjerm og god byggekvalitet. Den holder også til dagligdags bruk, kanskje ikke så godt til spill.

 

Hvis du ønsker en med litt bedre spesifikasjoner, men i samme kabinett og like lett er denne et alternativ. Den koster 6000, men jeg synes det er vell verdt det. Har en venn som har denne pc'en og den er bedre å bruke en en mac book pro.

Lenke til kommentar

And3rz:

 

Takker for svar!

 

Vekten på pc-en er ikke en viktig faktor, for jeg må gå maks 200 meter til skolen hver dag. Den Ultrabook'en ser grei ut den. Men som du sier, tror ikke den egner seg for spilling.

 

Den andre Samsung'en ser absolutt interessant ut!

Lenke til kommentar

And3rz:

 

Takker for svar!

 

Vekten på pc-en er ikke en viktig faktor, for jeg må gå maks 200 meter til skolen hver dag. Den Ultrabook'en ser grei ut den. Men som du sier, tror ikke den egner seg for spilling.

 

Den andre Samsung'en ser absolutt interessant ut!

Den andre samsungen er "den samme pc'en" hvis du skjønner. Den ser helt lik ut, veier like mye og har like stor skjerm som den andre. Den har bare bedre prosessor og ssd så den er veldig rask. Hadde jeg vært på jakt etter en bærbar skole pc hadde jeg gått for den. Skal se om jeg finner den på tilbud eller billigere et annet sted. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...