Gå til innhold

Flere Asus-hovedkort blir overklokkingsvennlige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedbildet til artikkelen er av et hovedkort fra EVGA...

 

On topic: Ser for meg at det er mang en entusiast som setter pris på dette! hadde bare ASUS inkludert mPCI/NGFF-modulen på andre hovedkort enn RoG-serien kunne jeg like greit kjøpt et rimeligere hovedkort.... Akk ja. Lov å håpe. Kanskje det kommer med neste oppgradering om 4 generasjoner :p

Endret av Randominated
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke dette litt synd for de(meg) som måtte bruke tusenlappen for å få et m-ATX som gikk an å overklokke på, mot at de kan få det til halve prisen nå?

 

Du burde vel ha forutsett at prisen kom til å bli lavere når du kjøpte ett hovedkort med en gang en ny cpu sokkel kom ut.

Lenke til kommentar
Er ikke dette litt synd for de(meg) som måtte bruke tusenlappen for å få et m-ATX som gikk an å overklokke på, mot at de kan få det til halve prisen nå?
Du burde vel ha forutsett at prisen kom til å bli lavere når du kjøpte ett hovedkort med en gang en ny cpu sokkel kom ut.

 

H87-PRO, H87-PLUS, H87M-PRO, H87M-PLUS, H87M-E, H87I-PLUS, B85-PRO, B85-PLUS, B85M-E og B85M-G er billigere enn Z87. Jeg trodde ærlig talt ikke at setningen jeg skrev var så vanskelig å skjønne :p

Lenke til kommentar

H87-PRO, H87-PLUS, H87M-PRO, H87M-PLUS, H87M-E, H87I-PLUS, B85-PRO, B85-PLUS, B85M-E og B85M-G er billigere enn Z87. Jeg trodde ærlig talt ikke at setningen jeg skrev var så vanskelig å skjønne :p

 

Og du trodde ikke at det kom til å komme flere chipset, slik det er på både ivy og sandbridge?

Z77 var det beste som var på ivy, såklart vil z87 være dyrere enn de billigere chipsetene.

Endret av Taake89
Lenke til kommentar

Og du trodde ikke at det kom til å komme flere chipset, slik det er på både ivy og sandbridge?

Z77 var det beste som var på ivy, såklart vil z87 være dyrere enn de billigere chipsetene.

 

Jeg tenkte å la det gå, ettersom det ikke er noe særlig viktig, men det at du ikke klarer/prøver å forstå hva jeg mener, gjør at jeg er NØDT til å prøve å mate det inn i deg på den enkleste måte jeg kan.

 

Here we go:Jeg ville ha et kort for Haswell som jeg kunne overklokke på. Min eneste mulighet da, var å gå for et z87-HK. Nå når denne BIOS-oppdateringen har kommet til de andre brikkesettene, betyr det at folk slipper å gå for Z87-HK bare for å overklokke. Jeg påpekte bare at folk kunne ha spart en del penger om dette hadde skjedd tidligere.

 

Enklere enn dette klarer jeg dessverre ikke å ordlegge meg, men jeg tror du nå forstår hva jeg mener. :)

 

Hvis du ikke bare troller da. Jeg er dårlig på å se slikt :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å la det gå, ettersom det ikke er noe særlig viktig, men det at du ikke klarer/prøver å forstå hva jeg mener, gjør at jeg er NØDT til å prøve å mate det inn i deg på den enkleste måte jeg kan.

 

Here we go:Jeg ville ha et kort for Haswell som jeg kunne overklokke på. Min eneste mulighet da, var å gå for et z87-HK. Nå når denne BIOS-oppdateringen har kommet til de andre brikkesettene, betyr det at folk slipper å gå for Z87-HK bare for å overklokke. Jeg påpekte bare at folk kunne ha spart en del penger om dette hadde skjedd tidligere.

 

Enklere enn dette klarer jeg dessverre ikke å ordlegge meg, men jeg tror du nå forstår hva jeg mener. :)

 

Hvis du ikke bare troller da. Jeg er dårlig på å se slikt :hmm:

 

Ingen trolling, la bare ikke merke til at det var snakk om biosoppdatering og ikke lansering av h87 chipsetet :tease: Da beklager jeg i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...