Gå til innhold

GTA V lanseringsdato.


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg ble helt kåt da jeg så den nye GTA V traileren. Var klar til å forhåndsbestille med en gang. Leste noen kommentarer at det ikke kommer til PC eller at det kommer i 2014 en gang. Stemmer det? Er det bare til PS og XBOX det kommer til på 17. sept?

 

På komplett står det at lanseringsatoen til PC er 18. mars 2014!?!?! Kunne ikke tro mine egne øyner. Er de seriøse eller må alle PC'fan boys vente helt til MARS 2014?

 

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting offisielt angående en PC-versjon er sluppet, og da må det gå utifra at det ikke er under utvikling. Alt annet blir spekulasjoner og gjetning. Det er såklart lov å håpe.

 

Om de skal slippe en PC-versjon, så tyder nok det meste på at det blir release (i alle fall) et halvt år etter. Rockstar bruker å levere kvalitet, og da regner jeg med de gjør seg 100% ferdig med konsoll-versjonen før de legger fokus på en eventuell PC-versjon.

 

At butikker har satt release til Mars 2014 er bare gjetning, og bare for å sette en dato slik at flere forhåndsbestiller. Kommer det ikke så sender de mail og beklager. Kommer det, så har de allerede mange salg. Vinn-vinn for de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...