Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Definer en vellykket person


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kan ikkje sjå at eg nemnde noko om ein uteliggar i mitt innlegg. Om du har nokre motargument så må du gjerne presentere dei.

 

Ein uteliggar er eit vidt omgrep. Om uteliggarane lev det livet dei vil må du nesten spørje dei om. At det derimot finnes vellykka menneske som bur utandørs er eg ganske sikker på. Ikkje nødvendigvis i form av ein som triller handlevogn i Oslo, men ein som bur i utmarka eller reiser rundt som han sjølv vil.

 

Dersom du skal definere vellykka frå ditt perspektiv så er heile diskusjonen på avveie. Enn så lenge det kun er sagt "en vellykket person", så tenker eg på det enkelte individ og korleis dei har det i livet. Ein som lev i marka kan vere like vellykka som ein som bur i ei toppleilegheit midt i oslo, men dei har forskjellige definisjonar på kva som gjer deira liv vellykka. Kva betyr vel jordlig gods, berømmelse osv. dersom ein ikkje føler at ein har det livet ein vil ha?

 

Kva godt hjelp det å vere verdens beste sjakkspelar om han ikkje har det bra i livet? Det veit sjølvsagt me ikkje stort om, men det viser at du ikkje kan seie om nokon er vellykka basert på meritter. Den einaste personen som kan seie om vedkomande er vellykka er h*n sjølv. Du veit ikkje om eg synest eg er vellykka og eg veit ikkje om du synest du er vellykka.

 

Meiningen med livet er å gje livet meining, det er min påstand. Sidan kvar enkelt av oss er forskjellig, blir og meiningen forskjellig. Dersom du lev eit liv som gjev deg meining og du føler at du er der du skal vere, så er du kanskje vellykka. Ein må kanskje nå eit stadie av sjølvrelfeksjon- og innsikt for å kome fram til ein god konklusjon, men det er uansett berre ein definisjon.

 

Me kan sjølvsagt bryte det ned i tusenvis av delar, men det ville blitt tungvint, så eg tar like greit heile livet og putter det inn i ein boks, så får den enkelte vurdere alle dei tusenvis av delane og sjå kva konklusjonen blir.

 

Merkelig. Vellykket blir, i din tolkning, et spørsmål om tilfredshet. Hvorfor snakker vi ikke da om tilfredshet eller lykke? Det er nemlig ikke det samme, og selve forsøket på å vri spørsmålet om vellykkethet over til et spørsmål som det indre liv er en total og majestetisk avsporing mener jeg.

Endret av Arcturus2
Lenke til kommentar

Merkelig. Vellykket blir, i din tolkning, et spørsmål om tilfredshet. Hvorfor snakker vi ikke da om tilfredshet eller lykke? Det er nemlig ikke det samme, og selve forsøket på å vri spørsmålet om vellykkethet over til et spørsmål som det indre liv er en total og majestetisk avsporing mener jeg.

Det er min tolking ja.

 

Kva er din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...