Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte bilstereo Volvo S40 97mod


Anbefalte innlegg

Hei kjære godtfolk!

 

Har kjøpt en s40, spilleren er byttet ut av forrige eier, har usb, aux etc, er en sony xplod something.

Problemet med denne er at du famler i blinde når du har usb med mapper fylt med musikk. Derfor tenker jeg å bytte den ut.

 

Dette er noe jeg har gjort før 2 ganger med tidligere biler, men nå vurderer jeg å ta det ett steg lengre og sette inn en med stor skjerm, touch er ikke et must, men den skal være brukervennlig og lett å finne frem på.

 

Er det da noen guruer som kan opplyse meg litt mer her? Pris? Vanskelig? Legger ut bilder av konsollen i kveld!

Endret av Korporal Kranium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 din eller 2 din spiller du skal ha?

 

Den skjønte jeg ikke helt, er det en type spiller eller mener du å ha 2spillere i bilen? Hittil har jeg bare byttet fra standard spillere til nyere med usb. Vil ha stor skjerm, trenger ikke touch. Mer vet jeg ikke :p har aldri vært veldig interessert i lyd, men hadde basskasse baki forrige noe jeg ikke skal gjenta ^^

Lenke til kommentar

Ledninger kan i en viss grad flyttes, så blir vel helst i deksel/stolper i bakkant ja.

 

Pris kan du finne selv; http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=5

 

Takker for hjelpen, kommer nok mer i tråden når jeg får startet litt!

 

Kommer til å legge meg litt lavt i prissjiktet da bilen ikke akkurat er verken dyr eller et prosjekt :p

Kan prøve å oppdatere med bilder underveis så folk kan se hva som gjøres etc.

Endret av Korporal Kranium
Lenke til kommentar

Hvis du går for en 2-din spiller, så kjøp pioneer eller alpine og ikke fall for fristelsen og kjøp noe billig no name kina greier. Skal du ha 2din så må du ha en ramme også, men kontaktene skal være riktig i bilen din iom at det har vært montert inne en sony-spiller der fra før ;)

Lenke til kommentar

Hvis du går for en 2-din spiller, så kjøp pioneer eller alpine og ikke fall for fristelsen og kjøp noe billig no name kina greier. Skal du ha 2din så må du ha en ramme også, men kontaktene skal være riktig i bilen din iom at det har vært montert inne en sony-spiller der fra før ;)

 

Ja, det bør gå i orden, men for å være sikker, har Elutstyr der jeg bor kampanje hvor de garanterer at det passer etc, skal innom der og se om de har noe bra i morgen! Mitt ønske er å ha så mye skjerm som mulig for oversiktelig manøvrering av mapper i usb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...