Gå til innhold

Gult i en grå by.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg høres litt negativ ut,; jeg synes du ikke har gjort et kjdelig bilde litt mer spennende. Du har heller ødelagt et bilde med potensiale.

 

Bare det å ha bildet kun i sort/hvitt vil forbedre det sterkt i mine øyne. Jeg er også usikker på om film-rammen bidrar her. Det er mest fordi bildet er såpass stramt komponert (eller beskjært?) slik at sykkelon og omgivelsene ikke kommer ti rette.

 

Skulle gjerne sett utgangspunktet; jeg tror det er muligheter i bildet.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg høres litt negativ ut,; jeg synes du ikke har gjort et kjdelig bilde litt mer spennende. Du har heller ødelagt et bilde med potensiale.

 

Bare det å ha bildet kun i sort/hvitt vil forbedre det sterkt i mine øyne. Jeg er også usikker på om film-rammen bidrar her. Det er mest fordi bildet er såpass stramt komponert (eller beskjært?) slik at sykkelon og omgivelsene ikke kommer ti rette.

 

Skulle gjerne sett utgangspunktet; jeg tror det er muligheter i bildet.

 

Helt i orden det tomsi42.

 

Jeg var innom S&H også, men ble ikke fornøyd selv.

 

Du har sikkert rett i at ting kunne vært gjort anderledes, men er ikke enig i at bildet er ødelagt.

Jeg har litt sans for isolerte farger i en S&HV setting og oppnådde egentlig det. Filmrammen kunne jeg sikkert klart meg uten, men synes den var litt moro :-)

 

Legger ved "print scr" av originalen, så du ser utgangspunktet.

 

Takk for konstruktiv tilbakemelding

post-15081-0-09382400-1373204324_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du har sikkert rett i at ting kunne vært gjort anderledes, men er ikke enig i at bildet er ødelagt.

Ødelagt var kanksje litt å ta i, beklager.

 

Jeg har litt sans for isolerte farger i en S&HV setting og oppnådde egentlig det. Filmrammen kunne jeg sikkert klart meg uten, men synes den var litt moro :-)

Der er vi forskjellig; jeg er ikke glad i selektive farger. Filmrammen kunne muligens virket, men her kommer den så tett opp til motivet at den forstyrrer for mye, synes jeg.

 

Legger ved "print scr" av originalen, så du ser utgangspunktet.

Nettopp. Hadde det vært mitt bilde, så hadde jeg nok rettet det opp litt og kuttet på høyre side; beholdt fargene dempet alt untatt gult litt, og forsterket det gule litt. Kanksje lagt på en vignettering.

 

Takk for konstruktiv tilbakemelding

Takk for at du ikke ble sur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...