Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Hei. Specsene jeg har i pcn er intel core i5 2400 , 4gb 1333mhz , xfx radeon hd 6870 Problemet er at minecraft lagger, så må jeg ha nye deler? Jeg bruker hdmi fra hovedkortet til skjermem og ikke fra skjermkort til skjermen. Siden det ikke funker. Driverne til skjermkortet får jeg heller ikke lastet ned fra disken. Trenger jeg å oppgradere noe eller?
Thor. Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Du bruker det intergrerte skjermkortet nå. Og det gir så godt som null spillytelse til sammenligning med HD 6870. Du MÅ få 6870 til å fungere for å bli kvitt lagg.
Thor. Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 "But in general parlance, video game lag refers to delays that are noticeable to a player" Når FPS blir lav anser jeg det som en forsinkelse som er merkbar for spilleren.
Kirchhoff Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Frame delay? Definisjonen er jo at det er forsinkelse fra input til du får respons. Bilde forsinkelsen er jo <<1s, men nettforsinkelsen må være mye større enn bildeforsinkelse før det blir plagsomt. Det er ikke lett å hjelpe andre viss de bruker samme ord for lav FPS og høy ping. Det er full forvirring på forumet til AoE2:HD fordi folk bruker lag om lav FPS og om forsinkelse mellom input og handling på skjermen. Endret 29. juni 2013 av Kirchhoff 1
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Noen som har link til driverne til dette skjermkortet?
Thor. Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/auto_detect.aspx
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 Og når jeg setter hdmi i skjermkortet kommer det på skjermen "no hdmi signal detected"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå