Gå til innhold

? BitTorrent misbrukes til piratkopiering


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du må være så snill å slutte å prøve å rettferdiggjøre piratkopiering, det provoserer helveten ut av meg og det kommer aldri til å lykkes, spesielt ikke så lenge det er ved hjelp av en logikk som minner om ett barns.

 

Vel, morsomt at du mener det. Så får jeg ha en barne logikk, men jeg står fast ved det jeg sier.

 

Forresten, dersom du mener det er provoserende, da er det jo bare bra, da jeg ikke er her for å være enig med alle og en. ;)

 

~ I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me

 

Jepp, og det er hva jeg definerer ved å være pirat: VÆRE FRI.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Og nå later du som om du ikke skjønner poenget og snur helt på hode det jeg har faktisk skrevet: kollektiv overvåkning av samtlige norske nettbrukere som skal starte ganske snart er ikke noe man kan boikotte. Kan like greit prøve å boikotte dårlig vær, det vil hjelpe like mye.

Så argumentene dine om å være en snill sau og bare si "bææ" til ulven da den kommer fører absolutt ingen vei. Vis meg en eneste boikott av kopirettighetsorganisasjoner som ahr fungert, så kan vi snakke.

 

Det er fortsatt lang vei fra dette til noe som krever krigsretorikk. Vi lever heldigvis i et demokrati og dette bør løses med ordinære politiske virkemidler. Å piratkopiere har overhodet ingen effekt på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...