Gå til innhold

Kopiere DVD til nettbrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har fått meg Samsung Galaxy tab 2 10.1", og skulle gjerne kopiert deler av DVD-samlinga over til minnekort (eller tilsvarende) slik at jeg kan spille dette på tab'en.

DVD'ene er orginale filmer (mange av de Disney), og de to-tre programmene jeg har forsøkt har ikke kunne kopiere disse (med mindre man kjøper fullversjon..).

Noen som har noen tips til et (gratis) program som kan gjøre dette?

Funksjoner som å velge hvilke språk (for å ta vekk alt unødvendig) er kjekt-å-ha, men det viktigste er noe som er enkelt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar!

Jeg forsøkte det, men mp4-videoen jeg fikk ut av det hakket og kom i mange rare farger.. ;) Kan godt være jeg gjorde noe feil (eller at PC'en ikke hang helt med).. Uansett, noen tips til andre programmer eller hvordan jeg bruker dette rett?

Gjest Slettet-peolQalf
Skrevet

I VLC har du en lagre/gjør om knapp. Stapp DVD-en i PC-en, klikk lagre/gjør om, og velg fra DVD. Velg så navn og lingnende, og du får filmen ut i et annet format! :) (Tror dette skal fungere)

Skrevet

I VLC har du en lagre/gjør om knapp. Stapp DVD-en i PC-en, klikk lagre/gjør om, og velg fra DVD. Velg så navn og lingnende, og du får filmen ut i et annet format! :) (Tror dette skal fungere)

Kan man få undertekst også da?

Gjest Slettet-peolQalf
Skrevet

Kan man få undertekst også da?

Det vet jeg ikke, men kan teste ut... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...