Gå til innhold

Gjorde kanalsøk- alle forsvant


Anbefalte innlegg

Hei. Flytta inn i ny leilighet, med GET i veggen og en gammel 32" Toshiba Regza TV.

 

På måfå gjorde jeg et automatisk kanalsøk. Fra tidligere hadde vi en veldig grei basis, TV3,NRK,TVNorge,TV2.

 

Etter at jeg har gjort dette, sitter vi igjen med "MotorsTV" Discovery og en eller annen drittkanal. Ah, TLC og tyrkiske nyheter...

 

Vanlig analog kabel som går rett i veggen. Har en gammel, gammel get boks med scart utgang også, men denne tror jeg er mer eller mindre dau. Både mangel av fjernkontroll og kontakter.

 

Er det helt kjørt for vår del nå? Jeg håper ikke jeg må handle meg abn av get, for det har jeg ikke råd til.

 

Har 5mbit internett fra get forøvrig, å sameie er jo i Get. Har mulighet for 70mbit coax, om det skulle ha noe å si.

 

må jeg fikse TV boksen?

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har kjørt kanalsøk på digitale kanaler eller kombinert digitale og analoge signaler. Hvis sistnevnte så finner du sansynligvis de kanalene du savner på veldig høye nr. Noen TV-er har også et valg på fjernkontrollen om du zapper på digitale eller analoge stasjoner.

Kjør nytt kanalsøk, men bare søk på analoge kanaler. Kjenner ikke din TV, men valget finnes et sted.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...