Gå til innhold

Vannblokk til 770?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er noen som vet om den nye GTX 770'en har lignende PCB som noen nåværende grafikkkort. Det finnes foreløpig ikke noen konkret vannblokk til GTX 770, jeg lurte derfor om jeg kunne komme meg unna ved å kjøpe en GTX 680 vannblokk (siden 770 er en bedre versjon av 680)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du skal være veldig forsiktig med å kjøpe det uten å ha fått konkret svar fra feks. Nvidia. Hvis den ikke passer kan det gå regelrett til h******.

 

Selv om det er en forbedret versjon av 680 er det ikke usannsynlig at de har omrokkert litt.

 

Jeg var bare litt nysgjerrig om det var noen som visste noe om dette.

Lenke til kommentar

Fant dette på tomshardware.com:

 

"EKWB also announced that while its current GTX 680 block for the Asus DirectCU II card works on the GTX 770 DirectCU II card, it will still be making a new version of the block that will feature the FC terminal. This block is expected to be released sometime in July."

Lenke til kommentar

Fant dette på tomshardware.com:

 

"EKWB also announced that while its current GTX 680 block for the Asus DirectCU II card works on the GTX 770 DirectCU II card, it will still be making a new version of the block that will feature the FC terminal. This block is expected to be released sometime in July."

Dette er jo et unntak, hvor Asus bruker sin egen PCB!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...