Gå til innhold

[Løst] Verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Det har jeg dessverre ikke men når det kommer til grafikk så spørs det på skjermkortet(ene) dine. Ultra eller ei, CPU'en vil kjøre den samme krevende prosessen som alltids vil jeg påstå. Vil ikke forandre seg om du spilte på medium eller høyere.

 

Om du sitter på stock clock og 60C så kan du nok regne med at om du kjøper kjølingen og 2x SP-vifter en fin 40-50C ca.?

Lenke til kommentar

Det har jeg dessverre ikke men når det kommer til grafikk så spørs det på skjermkortet(ene) dine. Ultra eller ei, CPU'en vil kjøre den samme krevende prosessen som alltids vil jeg påstå. Vil ikke forandre seg om du spilte på medium eller høyere.

 

Om du sitter på stock clock og 60C så kan du nok regne med at om du kjøper kjølingen og 2x SP-vifter en fin 40-50C ca.?

Skjermkortet går aldri over 52-53 grader, er det en fin balanse?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bare for moro skyld(kjeder meg akkurat nå) hva er dine temperaturer på både skjermkort og cpu under heavy load? :hmm:

 

Under BF3 så ligger vell min CPU på 60C grunnet at jeg har OC, spørs jo nå da på rom-tempen også. Skjermkortene ligger vell på rundt... nja, 50-70 en plass? Har vært mer obs på CPU enn skjermkorta så har ikke noe nøyaktig måling akkurat nå. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Meget bra temperatur vil jeg påstå. :)

 

Det er ikke unormalt nei. ;)

Jeg har også hørt at sleeping dogs er et spill som gjør pcen din veldig varm, altså på den ekstreme grafikk innstillingen

 

Fikk vannkjølinga for en stund siden, og merket at det ikke var med termisk pasta :hm: . En tur til den lokale databutikken på mandag da :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...