Gå til innhold

Apple gjør slutt på Eriks app-suksess


Anbefalte innlegg

Jeg er mest forbauset over at noen faktisk kjøper en lommelykt-app for 7 kr. Jeg har ingen problemer med å betale for apper som faktisk har en verdi, men det må vel finnes tusenvis av lommelykt-apper for iOS også?

 

Jeg ville gjort det uten å tvile. Forskjellen på gratis og 7 (eller 14) kroner er irrelevant, jeg plukker den første appen jeg ser som ser bra ut, uavhengig av om den er gratis eller ikke. Faktisk foretrekker jeg de man betaler for, fordi utvikler da har et større incentiv til å polere den over tid. Reklame er helt uaktuelt, gratis eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gjort det uten å tvile. Forskjellen på gratis og 7 (eller 14) kroner er irrelevant, jeg plukker den første appen jeg ser som ser bra ut, uavhengig av om den er gratis eller ikke. Faktisk foretrekker jeg de man betaler for, fordi utvikler da har et større incentiv til å polere den over tid. Reklame er helt uaktuelt, gratis eller ikke.

 

En lommelykt-app kan jo nesten bare bli verre av å "poleres", fordi den eneste måten å gjøre det på er å legge til unødvendige funksjoner.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...