Gå til innhold

[Løst] Multicom W350S, GTX765M driver?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en liten case her. Har prøvd å installere driver for GTX 765M, men til liten nytte.

 

Dette er det som skjer:

-Bruker automatisk skjermkortoppdatering hos Nvidia og får følgende melding: "The Graphics driver is not supported. Refer to the system requirements"

 

-Prøver autodetect-funksjonen og får noe i retning:

"Nvidia products not found"

 

Når jeg leter manuelt på en liste over mobile skjermkort i 700-serien går listen kun opp til GT 750M.

 

- What do, HW?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk den siste WHQL-sertifiserte driveren hos Nvidia. Det er akkurat maken driver enten det gjelder GTX 780M eller GT 620M, (eller stasjonære kort) for den saks skyld. Driveren blir nok oppdatert slik at den blir "offisiell" for GTX 765M etterhvert. Last den ned manuellt. Men i alle tilfeller følger det vel med drivere fra Multicom? Hvis ikke kan du også laste ned fra support-sidene deres.

Lenke til kommentar

Hvilke drivere installerte du?

Vil ikke ha noe unødvendig, er lei av at det er altid så mye tull!

 

ftp://multicomftp.webmercs.com/Drivere/Laptop/Xishan/W350S%20og%20W370S/Windows%207/

 

Sitter fortsatt å venter på min Xishan W350S, og SAMSUNG 2,5" 250GB 840 Basic, bestilte den natt til fredag, og det står fortsatt "Bestilt, ikke sendt". Syntes det er dårlig, når begge produktene har vært inne hele tiden =( Bør jeg ringe å høre med dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...