Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Beste minnet jeg har er etter ca 3 timer i Fallout:New Vegas når jeg skjønte at dette var et skikkelig Fallout spill med mekanikken fra Fallout 3 sånn at jeg fikk det beste fra begge verdener. Har i dag over 360 timer i New Vegas og er trist fordi jeg aldri kan oppleve dette spillet på nytt igjen.

Klart jeg ble heeeelt fortapt i historien da jeg møtte Chief Hanlon. Fyttirakkern for en historie han forteller! Og det beste med den er at den har ikke noe med selv New Vegas å gjøre for den er ren fan-service! Så derfor ble New Vegas min klare favoritt her i verden da de klarte å lage et spill som var true to source og morsomt i tilegg.

Det er ikke det beste spillet med tanke på bugs og leveldesign men alle småhistoriene til folk du møter i spillet er noe av det beste jeg noensinne har lest. Og den historien om surviveren i Dead Hearts DLCen er kanskje det best skrevne spillhistorien jeg har sett, og den er 100% valgfri å oppleve. Elsker denne formen for åpen spilldesign i rollespill og håper at Obsidian får lage et nytt Fallout spill da ingen andre kan klare noe i nærheten(Fallout spillene er favorittene mine).

Endret av cannibalguppy
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beste minnet jeg har er etter ca 3 timer i Fallout:New Vegas når jeg skjønte at dette var et skikkelig Fallout spill med mekanikken fra Fallout 3 sånn at jeg fikk det beste fra begge verdener. Har i dag over 360 timer i New Vegas og er trist fordi jeg aldri kan oppleve dette spillet igjen.

Klart jeg ble heeeelt fortapt i historien da jeg møtte Chief Hanlon. Fyttirakkern for en historie han forteller! Og det beste med den er at den har ikke noe med selv New Vegas å gjøre for den er ren fan-service! Så derfor ble New Vegas min klare favoritt her i verden da de klarte å lage et spill som var true to source og morsomt i tilegg.

Det er ikke det beste spillet med tanke på bugs og leveldesign men alle småhistoriene til folk du møter i spillet er noe av det beste jeg noensinne har lest. Og den historien om surviveren i Dead Hearts DLCen er kanskje det best skrevne spillhistorien jeg har sett, og den er 100% valgfri å oppleve. Elsker denne formen for åpen spilldesign i rollespill og håper at Obsidian får lage et nytt Fallout spill da ingen andre kan klare noe i nærheten(Fallout spillene er favorittene mine).

Jeg må bare poste her fordi jeg er så enig med cannibalguppy, flott fortalt!

Endret av Radford

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...