Pinng Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Så tanken har ikke falt deg inn at det ser jævlig dumt ut, og at de som korrekterer deg faktisk prøver å hjelpe så du ikke ser ut som en løk? Bedre å være løk enn gestapo. 1
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Bedre å være løk enn gestapo. Message received, heller skrive feil resten av livet enn å bli rettet på. Gut, won't do it again. 1
bjornhelge Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Message received, heller skrive feil resten av livet enn å bli rettet på. Gut, won't do it again. ærlig talt så har jeg ingen problem om noen vil rette meg i norsken... er ikke en perfeksjonist av noe slag. så det er bare å fyre løs med skuddsalvene, hvis du får trang til å ha noe rettet
Korporal Kranium Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 ærlig talt så har jeg ingen problem om noen vil rette meg i norsken... er ikke en perfeksjonist av noe slag. så det er bare å fyre løs med skuddsalvene, hvis du får trang til å ha noe rettet Engelsk* 1
bjornhelge Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Engelsk* og sarkasmen og ironi i mine innlegg fløy over hode på deg... så det der troll kortet ditt faller på døve ører. får vel dra fram esel kortet og bruke det på deg...
medlem-308354 Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Playstation 3 og Last of Us høres jo perfekt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå