Jim Pec Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Hvordan ser det ut nå skjermkortet har fått nok??? Jeg har testet litt med overklokking. Original 325/400 Før kunne det tåle 400/450-500 og kunne fremdeles kjøres i Benchmark. Men nå er det så vidt jeg har klokket. Ca. 30Mhz kanskje. Og så plutselig begynner hele skjermen å flimre i grønt, lilla og så videre. Har jeg klart å ødelegge hele kortet nå da eller? Kjører det på normale innstillinger nå, og det ser ut til å funke bra på det? Noen tips?
Jim Pec Skrevet 23. september 2003 Forfatter Skrevet 23. september 2003 Nåja du skal nå ikke le. Du har nå ennå litt å hente på den Barton'en din kompis... He he.
formann Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Nåja du skal nå ikke le. Du har nå ennå litt å hente på den Barton'en din kompis... He he. Det har du også Trådstarter: Det kan virke som om kjølern din sitter dårlig, eller at du har det varmere i kabinettet ditt enn du har hatt det tidligere. Sjekk at kjøler sitter skikkelig. Om du har noe kjølepasta liggende kan du prøve å ta av kjøler, vaske med isopropanol eller rødsprit, og smøre på et nytt passende lag med pasta. Husk bare å vær forsiktig, og og at om du ødelegger noe (lager riper, knekker noe osv) så kan du miste garantien på kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå