Gå til innhold

Ferie for 40000kr


Anbefalte innlegg

Haha, er det mulig. Sier litt om holdningen til enkelte, fader meg det dummeste forslaget jeg har hørt. Hvor lavt går det an å synke?

 

Du er ikke tilfeldigvis utlendig også?

 

Nikkor, det er helt ok at du er kritisk til å motta dagpenger og forslaget mitt over. Det har du lov til å være i dette frie land. Det jeg derimot reagerer på er at du forutsetter at jeg er utlending bare fordi jeg kom med dette forslaget. Jeg er etnisk norsk, født og oppvokst i Bærum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nikkor, det er helt ok at du er kritisk til å motta dagpenger og forslaget mitt over. Det har du lov til å være i dette frie land. Det jeg derimot reagerer på er at du forutsetter at jeg er utlending bare fordi jeg kom med dette forslaget. Jeg er etnisk norsk, født og oppvokst i Bærum.

 

Er det så rart da? Men da er du tydeligvis like ille som de. ;) Ikkje bra.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg bor selv i Thailand, og er helt forelsket i dette landet! Ja, det er sant, at mange steder er nå ødelagt av for mye turisme. Men det er fortsatt utrolig mange fantastike steder som er i stor grad skjemmet for turister!

 

Her kan man leve og reise veldig billig. 40,000 kr vil komme deg langt, og gi deg en uforglemmelig oppleve. Kan også anbefales å kombinere med Laos, Kambodsja, Vietnam, Burma..

 

Hvordan type reise er det du tenker deg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bor selv i Thailand, og er helt forelsket i dette landet! Ja, det er sant, at mange steder er nå ødelagt av for mye turisme. Men det er fortsatt utrolig mange fantastike steder som er i stor grad skjemmet for turister!

 

Her kan man leve og reise veldig billig. 40,000 kr vil komme deg langt, og gi deg en uforglemmelig oppleve. Kan også anbefales å kombinere med Laos, Kambodsja, Vietnam, Burma..

 

Hvordan type reise er det du tenker deg?

 

 

Kult, jobber du i Thailand? Jeg vurderer selv å bo i Thailand for en periode, men jeg har vel ikke lov til å jobbe? Det betyr isåfall at jeg må leve på oppsparte midler. Har hørt folk snakke om at man trenger minst 15000 NOK per måned for å få det til å gå rundt.

Lenke til kommentar

 

 

Kult, jobber du i Thailand? Jeg vurderer selv å bo i Thailand for en periode, men jeg har vel ikke lov til å jobbe? Det betyr isåfall at jeg må leve på oppsparte midler. Har hørt folk snakke om at man trenger minst 15000 NOK per måned for å få det til å gå rundt.

 

Ja, jeg jobber her. Har gjort litt forskjellig :) Det enkleste er vel å starte som praktikant gjennom en organisasjon eller jobbe som engelsklærer. Noe du kunne tenke deg? Man har lov til å jobbe! Det eneste er at du må ha ting i orden med visum.

 

Det går ikke en dag hvor jeg angrer på at jeg flyttet hit! Anbefaler alle som har bittelitt lyst. En helt ny verden ;) Nå er ikke jeg så glad i å shoppe og bruke penger, så klarer meg fint med 5-6000 kr i mnd på leie, mat, litt festing/ute og alt annet som trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...