Gå til innhold

Redhat + Fedora = Fedora Project


Stim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faens møkka dritt..

 

 

* This merger necessitates the removal of certain problematic packages

due to licensing issues.

 

 

For de av dere som ikke forstår hva dette betyr så er det synonymt med

 

rm -rf xine.rpm MPlayer.rpm

 

Det var nå tross alt det som var noe av poenget med hele greine.. Hva i allverden skal vi med alle de andre tulle-pakkene når ikke man får spilt av mp3 eller filmer ??? :S

 

*******

 

 

EDIT: da er det jo bare å gå tilbake til gamle, og jeg som tross alt hadde håpet at dette fedora greine tross alt kunne bli noe av..

http://freshrpms.net/index-main.html

Lenke til kommentar

Dette er jo det beste som har hendt Red Hat i nyere tid. Ikke bare har up2date fått apt- og yum-støtte, men Fedora Project får kanskje apt med som standard. I tillegg utvikles pakkene i Fedora-arkivet av et åpent team der hver som helst kan delta, og har unstable-, testing- og stable-brancher, akkurat som Debian. Med tid blir freshrpms overflødig, så ikke få panikk. Vær glad!

Lenke til kommentar
Dette er jo det beste som har hendt Red Hat i nyere tid. Ikke bare har up2date fått apt- og yum-støtte, men Fedora Project får kanskje apt med som standard. I tillegg utvikles pakkene i Fedora-arkivet av et åpent team der hver som helst kan delta, og har unstable-, testing- og stable-brancher, akkurat som Debian. Med tid blir freshrpms overflødig, så ikke få panikk. Vær glad!

 

 

Jeg tror ikke du forstod poenget mitt.. Det betyr ingen apt-get install xine && apt-get install mplayer.. Det er negativt for RedHat i sin helhet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...