Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

rle eksamen 10.trinn


Anbefalte innlegg

Men som du sier så stryker du fordi du rett og slett ikke ''gidder'', så hvis du bare gjør en innsats så klarer du nok å få bedre karakter enn det du forventer. :)

 

Edit: Eksamenskarakteren har ingenting med standpunkt å gjøre, så sensor kan i prinsippet ikke spørre om de innleveringene du ikke har gjort...

Joda, jeg er klar over at jeg kan prestere bedre, men som sagt søkte jeg elektrofag og da trenger jeg rett og slett ikke bedre karakterer.

Oppgavene du har skrivd står listet på utdanningsplanen sensor får tildelt, og sensor kan fint stille spørsmål om oppgavene dine dersom han sliter med og dikte opp spørsmål angående presentasjonen din.

Men nå føler jeg at jeg har kapret tråden, så jeg gir den tilbake til dere som kom opp i RLE og har derfor ikke tenkt til og poste mer.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jeg er klar over at jeg kan prestere bedre, men som sagt søkte jeg elektrofag og da trenger jeg rett og slett ikke bedre karakterer.

Oppgavene du har skrivd står listet på utdanningsplanen sensor får tildelt, og sensor kan fint stille spørsmål om oppgavene dine dersom han sliter med og dikte opp spørsmål angående presentasjonen din.

Men nå føler jeg at jeg har kapret tråden, så jeg gir den tilbake til dere som kom opp i RLE og har derfor ikke tenkt til og poste mer.

 

Hehe, :) skjønner hva du mener, men det med at sensor har oppgavene, visste jeg ikke noe om... Men da ser det ut som om du skjønner hva jeg mener og jeg skjønner hva du mener. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...