Gå til innhold

Kvelds- og nattfoto i Bærum og Asker lørdag 1. juni 2013


Anbefalte innlegg

Vi blir en gjeng som skal prøve ut litt kvelds og nattfoto lødag den 1. juni.

 

Oppmøte er kl. 21:00 på parkeringsplassen under E-18 brua i Sandvika (ved rådhuset).

 

Vi prøver litt vannfoto ved Kalvøya og light-trails på noen av bruene over E-18.

 

Vi stiller foreløpig med to biler og har dermed plass til fire+ personer uten bil.

 

Husk stativ (og fjernutløser hvis du har det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så litt ekstra på broene over E-18 når jeg kjørte innover på vei til jobb i dag. Jeg tror broen over E-18 like etter Shell-stasjonen på Strand kan være et fint sted å rigge seg til litt.. Ikke alfor mye lysforstyrrelser langs veien på den strekning, hvert fall i retning vest.. Ellers er vel Blommenholm et fint sted med utsikten mot Sandvika :)

Lenke til kommentar

Gode forslag Fredrik27 - det er også en bro over e18 mellom Sandvika og Slependen som har potensiale.

Tenker du på den ved Gyssestad? Kan ihvertfall anbefales. Har stått og tatt en del bilder der i vintermørket.

Håper det blir et vellykket treff folkens!

 

Kart:

https://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=59.880232,10.51135&daddr=&hl=en&geocode=&sll=59.879247,10.512575&sspn=0.007252,0.009474&vpsrc=6&mra=mift&mrsp=0&sz=17&ie=UTF8&t=m&z=17&iwloc=ddw0

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker rett, så er det en liten lomme i veien rett før broen. Er uansett ikke verdens navle akkurat, så om man sperrer veien en liten stund bør ikke by på de største utfordringene. Evt, parkerer man før bakken opp til broen ved bussholdeplassen :)

Endret av mrDorMito
Lenke til kommentar

Hvis jeg husker rett, så er det en liten lomme i veien rett før broen. Er uansett ikke verdens navle akkurat, så om man sperrer veien en liten stund bør ikke by på de største utfordringene. Evt, parkerer man før bakken opp til broen ved bussholdeplassen :)

Er det en gangbro eller bilvei? Ser jeg på Google maps, så ser det ut til åære noe kontorbygg-greier på nordsiden av E-18, og der bør det vel være mulig å parkere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...