Gå til innhold

[Løst] Oppdaterte skjermkort, endte opp med standard-skjermkort


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg prøvde å laste ned en nyere versjon av mitt skjermkort, endte opp med at alt ble krøll. Nå har jeg standard skjermkort, tydeligvis. Har prøvd å gjenopprette pcn tilbake, men der har jeg et annet error problem! Har veldig lite peiling på pc, kan basic. Men krever litt forklaring!

 

Noen fakta angående pcn

Prosessor ; Intel ® Core ™ i5-2500k CPU 3.30 GHz 3.30 GHz

Systemtpye :64-biters operativestystem

Skjermkort; NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

( på enhets behandling står det ; Kan ikke initialisere enhetsdriveren for denne maskinvaren. (Kode 37)

Endret av FjongFasong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for at du tar det tid til svar! :)

 

Hmm, kunne du forklart litt enkelt framgangsmåten på hvordan jeg går inn i bios osv?

 

Har allerede prøvd å latt nVidia sin hjemmeside og la den automatisk finne hvilke drivere jeg skal ha til pcn. Men endt opp med dårlig resultat.

 

21:07;

Lastet ned driveren fra

http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk

 

Product Current

Installed Driver Recommended

Update

GeForce GTX 560 Ti -- GeForce 320.18 Driver

Version: 320.18 WHQL

Release Date: 23.5.2013

Learn More

Endret av FjongFasong
Lenke til kommentar

Prøv dette

 

kontroll panel--->Programmer(avinstalere program)---> leiter fram nvidia----> avinstalerer alt fra nvidia der.

 

restarte pc

så instalere den drivern på nytt :)

 

visst ikke drivern funker på nytt....så har eg 314 versjon på pc...skalø no klare å sende den :p

 

Safemode=

restart pc--> trykk F8----> trykk med piltaster til Safemode/sikkerhetsmodus---så gjør det samme som ovenfor, restart pc- instaler drive rpå nytt

Endret av TheGaame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit, skal ta og prøve! Gir kommentar så raskt jeg er ferdig med det!

Takk for svar! :D

 

Har kommet over noe med disk swepper, er det noe å ta tenke over?

 

Nei, dette vil bare fjerne error logger, "trash-filer", filer som ikke er i bruk og kanskje rydde i regystryen og hindre fremtidige errorer. Har du privatprogramvare kan denne bli ugyldig ved å renske registry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn da har jeg slettet det jeg kunne av nVidia filer på kontroll panelet. Det var to filer som jeg ikke fikk slettet pga en error (se bilde) Beklager bilde kvalitiet, alt på pc er nedsatt. Disse to filene blir ikke slettet, vet ikke hvorfor om de har noe betyding. Hva er det neste steget :confused: ? Takk for svar, setter stor pris på dette. Har eksamen til Torsdag vil gjerne slippe de "barne-pc-ene" de tilbyr til å studere på.

 

(til bilde; begge filene får samme error)

Bildenvidiafeil.odt

Endret av FjongFasong
Lenke til kommentar

Hei igjen, takk for at du holder ut med meg!

 

Jeg har klart og finne iallefall mitt gamle skjermkort, her er egentlig problemet!

Enhets behandling finner skjermkortet, men ser ut til å være en feil av noe slag. Jeg har prøvd å gå inn på NVIDIA kontrollpanel, men der forteller dem meg at; du bruker en skjerm som ikke er tilkoblet NVIDIA GPU. Uffuff, mye surr! .. Håper dette vil kanskje løsne noe opp

 

Dersom dette oppstår senere vil jeg anbefale denne tråden: https://forums.gefor...-card-drivers-/

 

Wops, se svar ovenfor! :)

post-307583-0-99357700-1369689757_thumb.png

Lenke til kommentar

Windows 7 "Home premium".

 

Hmm, hvordan skal jeg løse disse andre gulmerkingene?

 

Takk for svar!

 

Hva slags type pc merke/modell er dette.

Ser du alle de andre gulmerkingne i enhetsbehandling ?

Løs de først, dette da drivere for brikkesett som styrer pci express spor som graffik kortet er plassert i må være på plass føre .

 

Windows 7 "Home premium".

Hmm, hvordan skal jeg løse disse andre gulmerkingene?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Windows 7 Home Premium

Produsent; Komplett

Modell; Komplett

Prosessor ; Intel ® Core ™ i5-2500k CPU 3.30 GHz 3.30 GHz

Systemtpye :64-biters operativestystem

Skjermkort; NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

 

Er litt grønn på noen steder når det gjelder data, men der det dette du var ute etter! :)?

Lenke til kommentar

Du glemte å trykke på "Mainboard"-tab'en, det er informasjonen der som er mest interessant! Den feilen får du innimellom, bare start programmet på nytt (du kan mangle litt informasjon når feilen oppstår).

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...