Gå til innhold

Fast & furious 6


Kvakk_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den i går - fortsetter i samme tempo som 5'ern, noe jeg tar som et stort pluss. Det "tar litt av" i slutten av filmen med litt drøye sekvenser, men dette er popcornfilm så la gå.

 

Jeg er veldig frista til å spoile slutten, men la oss si at filmen ikke kunne slutte bedre etter min mening. Ta med deg masse popcorn, brus og digg og kos deg: fete biler, digge damer og masse action.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Helt klart den beste F&F filmen. Slutten knyter sammen alle F&F filmene sammen med den stygge andungen (Tokyo Drift) på en veldig bra måte.

 

Må si F&F tok seg opp igjen etter 5'ern. Blir veldig spennende å se hva som skjer i 7ern, kanskje Sean Boswell og Twinkie er med?

Lenke til kommentar

Har ikke sett den, men det skal jeg. Overdrevne amerikanske action-filmer er ikke favorittsjangeren min, men er flott med litt hjernedau underholdning også synes jeg. Det må til iblant!

 

Den forrige synes jeg var god, selv om de første var bedre i mine øyne.

 

Man må jo dømme filmen etter hva den er. Hvis du ser på Rotten Tomatoes sin omtaleside av filmen så kan du være trygg på at du ikke kaster bort pengene dine med en kinobillett. Når den får 72 % på Rotten Tomatoes så er det ikke en dårlig film ihvertfall.

 

Et tips, ikke se på IMDb-vurderingen. Denne er i mange tilfeller meget misvisende og gir bare en pekepinn på om filmen er god eller ikke. Populære filmer får ofte altfor høy vurdering også. Er du usikker på en film, sjekk alltid Rotten Tomatoes, eventuelt søk i Google: "filmtittel+rotten", så kommer det opp.

 

Jeremy Jahns er også veldig pålitelig om du leter etter gode filmer. Se hans anmeldelse av Fast & Furious 6 kan du se her:

http://www.youtube.com/watch?v=H-DguCjiS9U

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

så den i går og jeg ble skuffa. starten var bra, men etter hvert blir actionscene litt for over the top. de siste 20min av filmen er latterlig dårlig, men det som kobler f&f 6 sammen med tokyo drift kan bli bra i f&f7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...