Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg driver med en hobby som heter geocaching.. har laget en tur guide med hjelp av et side prosjekt av geocaching med navn wherigo.

 

men for de brukerne som bruker android appen for å spille tur guiden blir det veldig tungvint for og kunne starte spillet må spill filen lastes ned på telefonen å flyttes fra Download mappa til Spill mappa, man trenger 2 apper + litt data kunnskap for å kunne starte spillet..

 

det håper å kunne få hjelp til er følgene:

I Appen "WhereYouGo" trenger jeg / verden en funksjon som gjør at man kan laste ned spill-filen rett fra appen, via websiden wherigo.com og at spill filen kommer i spill mappa til appen automatisk..

 

appen er et open soure prosjekt har snakket med utvikleren av appen å han ikke tid selv til å videre utvikle den..

 

URL til prosjektet https://code.google.com/p/android-whereyougo/

 

Hvis det noen her inne som har en forkjærlighet til OpenSoure android apps og vil ha ut fordring så hadde jeg satt stor pris på å få hjelp til dette.. :)

 

 

Spør hvis dere lurer på noe!!

 

 

 

.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er da ikke så vanskelig å legge til en funksjon som laster ned en fil og legger den i appens dataområde? Slik jeg forstår forespørselen din er dette alt du vil?

 

Det er riktig laste ned spill fila fra nettstedet så havner den i riktig mappe..jeg er ingen java app programmer så jeg trenger hjelp av noen som er flinke på dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...