Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny pc, og står mellom 2 valg. Har lyst å spare penger, men har også lyst på en pc som jeg kan ha 2-3år. Det står mellom disse 2:

 

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXRZPED020/acer-aspire-v3-15-6-barbar-pc-gra

 

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXM09ED035/acer-aspire-e1-15-6-barbar-pc-sort-solv

 

Jeg spiller Lol og world of tanks, Men har gjerne lyst å spille Planetside 2, og andre nye spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold deg langt unna acer. Pcen faller fra hverandre og elendig kundeservice er de eneste opplevelsene jeg har fått fra acer.

For ikke snakke om å måtte holde ut med et HD4000.

 

Til TS: Hvor mange penger er du villig til å bruke? Hvilke ting skal du bruke pengene til? Sikker på at du ikke vil vente litt for så å få deg en bedre en i senere tid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel om vi snakker om byggkvalitet er nok Asus, sony og lenovo en del bedre en Acer og dell.

 

Noe som SONY VAIO E14A3M CI3 2.5 4GB/500 HD7670M 14" W8 er et budsjett alternativ, gir mye for pengene og støtte for 16 GB ram, selv har jeg dårlig erfaringer med både sony og apple på kundeservice, men vertfall kvaliteten på maskinene er ikke noe å si på. Man kan ikke regne med at maskinen tåler all verden, men det er ikke slik at maskinen er limt sammen med superlim. :hmm:

Lenke til kommentar

For ikke snakke om å måtte holde ut med et HD4000.

 

Til TS: Hvor mange penger er du villig til å bruke? Hvilke ting skal du bruke pengene til? Sikker på at du ikke vil vente litt for så å få deg en bedre en i senere tid?

Kan sikkert vente på at prisen går ned, jeg hadde uansett tenkt å vent til etter sommerferien før jeg kjøpte en pc. Har ordnet meg en deltidsjobb til sommerferien, så burde ha nok til en pc på 12000 maks, men har som sagt ikke lyst å bruke mer en 8000.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...