Gå til innhold

Bærbar pc til 20 000


Shirmah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe en bærbar PC til under 20 000 kr. Jeg trenger en rask maskin til spill og videoredigering, DVD-brenner, stor harddisk, høyoppløselig skjerm, W-LAN og et bra skjermkort.

 

Noen som har noen anbefalinger??

 

Rist sparebøssa ekstra hardt og få ut 2000 til av den... så kjøper du en Acer 803 LMi. Da har du alt du trenger.

Lenke til kommentar

Fujitsu siemens amillio D 8830 :p

 

Pentium 4 3,06 Ghz :D

512 MB ddr

ATI Radeon 9000 64 mb

80 Gb hdd (4200 RPM, eneste bakedel)

DVD Brenner

Firewire

USB 2.0

15" skjerm

 

http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products...ilo/amiloD.html

 

har denne maskinen selv.. er kjempefornøyd.. selv om jeg sa til meg selv at jeg aldri skulle ha Fujitsu Siemens... Har gått IKT Driftsfag. Brukte Fujitsu Siemens der.... :grumpy:

Lenke til kommentar

hp/compaq nx7000, en ekstremt god skjerm(widescreen), P M 1,6 mhz, 512 ram(maks2 gb, jeg har 1024), 60gb hd, dvd brenner, w-lan(som virker) ati mobility radeon 9200 64mb..

 

Sitter på forelesning sammmen med mine medelever som har kjøp hp/compaq nx9010 P4 2,8 mhz igjennom skolen, og når viften setter i gang spør jeg om de trenger tau så de kan holde den nede, høres ut som et jetfly som skal til å ta av, mens jeg lytter og lytter på min, hatt den i to uker nå, tror viften har gått ett par ganger.

Så går det to nx7000 i høyden på en p4 maskin, men kjøp deg en maskin med liten hd å bruk kr på ram, skjerm og mhz, ekstern hd på 250 gb fåes jo for et par tusen...

 

Og jeg ga 19,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...