Gå til innhold

Corsair H60 radiator/vifte - skruene vil ikke skrus inn


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle skifte litt på viften til radiatoren på Corsair H60en min i sted, fordi jeg hadde tatt den feil vei. Når jeg skulle skru skruene inn i gjennom viften og radiatoren, så bare skrur de og skrur de, men de fester seg aldri, og nå er radiatoren/viften helt løs, og jeg kan ikke bruke PC-en. Er skruehullene på radiatoren ødelagt? Har prøvd med flere skruer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at skruene går nedi gjengene, virker som de ikke går nedi.

Prøv om du får entra skruen uten vifta på, men ikke skru for langt inn da vi du punktere radiatoren.

men er det radiatoren eller vifta du skal skru fast i kabinettet?

 

Har sjøl festa en 120mm radiator i kabinettet men da er først vifta skrud fast i radiatoren så i kabinettet.

Lenke til kommentar

Skal ha viften på radiatoren, så ta en skrue igjennom begge utenifra. Tror kanskje jeg har punktert radiatoren, dersom skruen går helt igjennom på det ene hullet. Har sendt returforespørsel til komplett, men tror du jeg får beholde bak-platen? Siden ellers må jeg ta av hele hovedkortet osv..

Lenke til kommentar

Syns det var merkelig at du trulig har punktert radiatoren. Er vel samme vifte og skruer som går i radiatoren?

men vist den er punktert så vil jo den lekke. Så hold den opp ned og se om den lekker. Men vist du skal sende i retur så må alt du fekk med være med på returen.

 

Men i alle fal det som sto på mine radiatorer så var det en ting garanti/reklamasjonsrett gjelder ikke vist radiatoren er punktert. Pga. for lange skruer.

Lenke til kommentar

Syns det var merkelig at du trulig har punktert radiatoren. Er vel samme vifte og skruer som går i radiatoren?

men vist den er punktert så vil jo den lekke. Så hold den opp ned og se om den lekker. Men vist du skal sende i retur så må alt du fekk med være med på returen.

 

Men i alle fal det som sto på mine radiatorer så var det en ting garanti/reklamasjonsrett gjelder ikke vist radiatoren er punktert. Pga. for lange skruer.

 

Jeg har ikke punktert selve radiatoren, bare de hullene der du skal feste skruene. Så den lekker ikke, jeg tror bare skruene ikke vil kunne feste seg. Jeg spurte komplett om å få beholde bakplatten, og de sa det var greit! :green:

Endret av maxvons
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...