Gå til innhold

Sony Xperia Tablet Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan battertiden på denne er sammenlignet med iPad2? Har vært fornøyd med batteritiden på denne enheten, noe dårligere ville egentlig ha vært uakseptabelt.

Undersøkte dette nærmere, Ipad 2 har 6930 mAh batteri. Så mener jeg å ha lest at Sony Tablet Z hadde 6000 mAh, mer enn dette har jeg ikke lyst å gå nærmere på. Sony Tablet Z kan for all del ha lengre batteritid igjen, avhengig av hvor strømgjerrig den kan være. Ut fra det jeg har lest på reviews, så virker det ut som at batteritiden skal være ganske grei. :)

Endret av Martsor
Lenke til kommentar

Fikk dette nettbrettet på mandag. Orket ikke vente på den uten 4g, så bladde opp en 1000 lapp ekstra. Er meget fornøyd med brettet. Alt fungerer som det skal og har allerede opplevd en del misunnelige ipad brukere. "den er jo så lett!!" Eneste jeg må fiksa nå er en netgear push2tv så jeg kan utnytte miracast funksjonen (derfor jeg droppa nexus 10). I tillegg må jeg finne ut av hvordan jeg får programmert fjernkontrollen til CD kabel. Det er kun parabol varianten som ligger ferdig konfiguerert i appen til Sony...

Lenke til kommentar

Det er mange som sliter med at skjermen er overfølsom. Jeg har også dette, men det har kommet en oppdatering som fikser dette (i følge brukere på xda). Foreløpig har ikke jeg fått oppdateringen, så håper den kommer snart. Ellers så synes jeg det går glattere med Apex enn stock launcher. Apex er helt smørmyk! Veldig fornøyd så langt, mangler bare siste oppdatering, så blir det perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...