Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Laptopen vil ikke tilkoble wlan


Anbefalte innlegg

hp pavilion dm4 3090se

 

Skjedde imårrest, underveis i oppdateringen av et spill på steam.

 

Har prøvd å:

Restarte ruteren, tilbakestillt internett innstillinger, deaktivert/aktivert, reboot, fjernet/lagt til nettverket, gjenopprett til et tidligere tidspunkt.

 

Datamaskinen fungerer på andre nettverk. Dette har skjedd før og da kom det bare plutselig tilbake...hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulighet for at det er satt en limit på hvor mange som kan koble seg til nettet?

Når du fjernet nettverket, hvordan gjorde du det?

 

Er det mulighet for at noen er "idioter" og har bannet deg ute fra routeren ved å logge seg inn på routerens software?

Lenke til kommentar

Er det mulighet for at det er satt en limit på hvor mange som kan koble seg til nettet?

Når du fjernet nettverket, hvordan gjorde du det?

 

Er det mulighet for at noen er "idioter" og har bannet deg ute fra routeren ved å logge seg inn på routerens software?

 

De har delt nettverket i to. Den e ene delen er til meg og den andre til dem selv.

Jeg vet ikke om de har satt begrensninger eller en eller annen har bannet meg fra wlanet. De er politi, så mye som er mulig:p

 

Jeg slettet wlansprofilen gjennom "tilgjenlige nettverk" altså profilen ikke selve wlanet:)

Lenke til kommentar

Nå har jeg engelsk windows, men du slettet nettverket ved: "Control Panel\Network and Internet\Manage Wireless Networks", også fant du nettverket nede i toolbaren, kan skrive inn passord på nytt med får ikke connected?

 

Har du prøvd å resette routeren? evt. vært inne på routeren og tittet om noen har gjort noe dem ikke skal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...