Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

skaden reparerte seg selv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tema her inne ang. EUkontroll hos NAF, og etter kontrollen hørte jeg noen ulyder under bilen bak. NAF så på bilen igjen og fant ut at det er pakningene på stablisatoren bak som laget lydene. Jeg gjorde ikke noe med det, da det ikke var akutt, men det pussige skjedde det at jeg de siste dagene ikke har hørt en eneste lyd. Kanskje pakningen har forskjøvet seg til det bedre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en foring som er dårlig.

Gummien i foringen kan smette på plass igjen, men den er løs og vil på et eller annet tidspunkt løsne helt og du kan oppleve at bilens kjøreegenskaper forringes ganske mye.

Skrevet

Lyen er en slags klikk klikk, nesten som en slår litt metall mot metall, men har også hørt nærmest som en liten buldring, men lyden er veldig svak da.

Skrevet

Det er en foring som er ødelagt ja. Er som regel ikke dyre greiene å få skiftet der du beskriver det. Delen kan komme på 4-500 kroner og en times arbeid på verksted eller hjemme i garagen :)

Skrevet

Ingen regel uten unntak, nå var jeg ute å kjørte meg en tur, og vips så hørte jeg lyden igjen. Men den lyden jeg hører nå er omtrent som om noe har løsnes litt (uten at jeg tror noe er løsnet), og lyden høres bake på høyresiden. Den høres mest når jeg akkurat har satt bilen igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...