Gå til innhold

Noen her som spiller Crimsonland?


Anbefalte innlegg

Dette genialt meningsløse spillet som nå har forårsaket at jeg har mistet en hel dag i mitt korte liv..

Fenomentastisk bra!!! =P Det jeg lurer på er om det ev er noen andre her som sitter m dette? Og hva dere eventuellt har greid på "Survival-mode"?

Perset ak på 720.000 og ikke skjønner jeg hvordan noen har greid å nå over 8.000.000 exp. ass!!! Særlig ikke med tanke på at de ikke har stort fler frags enn meg :-?

 

For de av dere som ikke har prøvd det, kan gratis prøveversjon lastes ned her:

http://crimsonland.reflexive.com/crimsonland/

Minner meg litt om gode gamle dogs of war på C64 :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg og mistet en hel aften på dette spillet. Fikk det en sen kveld for noen måneder siden og ga meg ikke den kvelden før jeg hadde rundet quest. Har ikke fått spillt det så mye i det siste, litt fordi jeg ikke kommer så veldig langt i survival. Har ikke fått i nærheten så my exp som det du har. Hvilke(t) våpen pleier du å bruke, highscorene mine er enten med ion-cannon eller plasma-hagla ?

 

For øvrig enig at det ligner endel på dogs of war, bare en del færre våpen i crimsonland. Synes og at crimsonland minner en del om Smash TV.

Lenke til kommentar

HeHe.. Ja det er utrolig avhengighets fremkallende! Tok alle questene på en kveld, da jeg ble HELT hekta..

 

Våpenet jeg bruker er primært Plasma-shotgun, men Jackhammer lager også vei i vellinga.. Når jeg begynner å spille bruker jeg Pistol til jeg får 1 av de 2. Ion-cannon synes jeg er alt for sen.

Funnet ut at å velge de rette Perks`ene er veldig viktig. Få ting som Regeneration og quick shooter og loader samt ninja. Men, men.. Du får poste det, når du får litt Exp ;) Litt spent på hva folk får til her.. De summene som jeg lastet fra nette er jo TOTALT syke :-?

 

Smash TV? Ikke spillt.. Noe jeg bør sjekke ut?

Lenke til kommentar

Smash TV er et ubergammelt spill fra 1993 ellerno, der man springer rundt i forskjellige arenaer og dreper alt som rører seg, plukker opp penger og powerups. Det er lagt opp som en gladiatorkamp på TV, med 2 kommentatorer som egentlig er helt ute og kjører (but what else is new :p)

Var vel en av de aller første der du kunne skyte en annen vei som du bevegde deg.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer, for de av dere som har gidda å betale, er det noen andre bakgrunner enn den "jord og stein"-bakgrunnen som er i demoen?

Litt kjedelig, hadde håpa det skulle endre seg, med litt vegger og labyrinter etterhvert...blir det sånn? Eller er alle brettene bare å stå i midten med assault rifle og skyte rundt seg i villa?

Rush mode var ganske kult, klarte å holde meg i live i ca. 35 sekunder.

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer, for de av dere som har gidda å betale, er det noen andre bakgrunner enn den "jord og stein"-bakgrunnen som er i demoen?

Litt kjedelig, hadde håpa det skulle endre seg, med litt vegger og labyrinter etterhvert...blir det sånn? Eller er alle brettene bare å stå i midten med assault rifle og skyte rundt seg i villa?

Rush mode var ganske kult, klarte å holde meg i live i ca. 35 sekunder.

 

Det er nok ingen vegger eller hindringer på noen måte nei! Kun hjernedød slakt i 360 grader :wink: Stortsett alle questene er like, men der er survival som er tingen! sitte i 10 intense minutter og slake edderkopper, aliens og zombier! Lykke skal jeg si deg :woot:

 

Rush jah.. Min personlige rekord er 42 sek. HeHe.. ikke at lett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...