Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mer Tiscali trøbbel


Anbefalte innlegg

Etter alt dette styret som har vært med tiscali i det har jeg byttet, eller holder på å bytte (venter på brukernavn og pass fra Kvalito :D ) Men poenget er at jeg sendte fax til Tiscali Torsdag(i går) og sa opp mitt surfer abb. Tenkte det ikke skulle være noe problem her siden jeg har 1 måneds oppsigelse, men gjett hva? Allerede i dag funker ikke passordet mitt lengre....

 

Det jeg ville frem til er at Tiscali er useriøse og bryr seg ikke et FNUGG om kundene sine :evil:

 

Update: Har nå snakka med Tiscali kundesupport, de hadde jo seff ikke peiling, ehhh joooo meeen neei vet ikke jeg, var svaret da jeg spurte hvorfor det står i kontrakten at det er en mnd oppsigelse.

 

Om ikke dette er kontraktsbrudd fra Tiscali så vet jeg ikke hva som er, enda mer å bruke mot dem når det gjelder regningen på overforbruk som dem sendte ut.

 

Lite hyggelig å miste mail addressen på denne måten da men men, får håpe jeg husker diverse passord

 

Noen som har vært ute for noe lignende ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke identisk, men lignende ja.

Når det gjelder slike saker, fremstår de du treffer på "kundeservice"

som regel som noen inkjevitere.

Typisk svar kan være: "vi vet ikke annet enn det vi hører fra andre avd. bla bla bla.."

De sitter der og spiller hjelpeløse dotter har jeg inntrykk av, som ikke kan

sette deg over til noen andre, sjekke opp noe osv. Det eneste de er i stand til å fortelle deg er sånt som at "etter det jeg kan se stemmer alt hos oss og dutarfeildutarfeildutarfeil.. " og så kommer du ikke videre.

Hvis du setter inn nok press og purring kommer innrømmelsene.

Det er standaren jeg har opplevd hos Tiscali.

Men unntakene dukker en sjelden gang, der de plutselig er veldig

greie og hjelpsomme. Men når du prøver følge opp noe på

mail (der de har lagt opp til det) er det bare en og to mailer så er

det bom stopp, ingen som svarer lenger.

Har sagt det et par ganger før tror jeg; Blir ikke klok på dem. Skjønner

ikke mentaliteten og policyen liksom :roll:

Lenke til kommentar

Var kunde hos Tiscali tidligere, men har heldigvis kommet meg vekk fra det tåpelige,useriøse ja gudane vet hva jeg skal kalle de. Var kunde i 4 mnd og det er vel de lengste månedene i mitt liv.. :yes: Har ingenting positivt og si om Tiscali og kan ikke i min villeste fantasi skjønne meg på folk som tegner abonnement der...ihverfall ikke de som leser på hw.. :shrug: Nå har jeg gått over til Tele2 og det var som og komme til himmelen...(ikke det at jeg vet hvordan det er der)

 

 

Til de av dere som vurderer Tiscali og i tillegg går til dem så får dere bare takke dere sjæææææl.... :yes:

Lenke til kommentar

For et firma?!?? Brukte nesten TRE måneder på å få oppsagt abb. mitt. Først muntlig, så mail, fax, muntlig, mail og fax..................... Slik gikk hele sommeren 2002. Etter første faks oppdaget jeg også min login ikke fungerte. Hverken på det betalte eller dialup abonnementet mitt. Så jeg min idiot trodde at alt var ok. Samboeren min visste jo selvsagt ingenting om disse tekniske tingene, og var på nett 3 minutter(nettbank) en gang i juli i fjor. Regningen? 600,- bols takk. Dyre regninger...

 

Send dem tilbake til Nederland, eller hvor i f... de kommer fra.

 

PS. Unnskyld hvis det er skriveleif. Har tastatyrdyseleksi.

Lenke til kommentar

Hm, har da hatt Tiscali helt siden de var World Online, og kan ikke annet enn å si meg strålende fornøyd. Bra speed på dial-up'en (jada, bor man grisgrendt, så bor man grisgrendt...) og mottar aldri spam på mailadressen (mer enn man kan si om nyopprettede online adresser...).

 

Eneste jeg har å si på dem er at de har overlatt fakturering til Lindorff, og da ble det plutselig slutt på merking av konvolutten fakturaen kommer i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...