Gå til innhold

Neas Bredbånd i Kristiansund og omegn (møre og romsdal)


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har nå hatt internett fra Neas i 6 år nå snart, og er litt nyskjerrig hva andre mener om denne internett leverandøren.

 

For meg har ikke nette derefra vært noe særlig, jeg har hastighet 50 / 10, men det jeg får ut ligger for det meste på 20 / 5. kan vell tenkes at det kan ha noe med avstander osv, (jeg bor da rett bak Allenengen skole eller hva den heter )

og det er jo egentlig greit, ska ikke klage for mye på det, men problemet er jo att det er så sinnsykt ustabilt, mere nede en trusa til ei h***.

 

så nå på driftmeldinger at dem holder på å overhale nette sitt i denne regionen og andre steder, men har hørt det så mange ganger før.

 

Alternativet er jo selvfølgelig å bytte isp,ment telenor sin sentral var vist for langt unna der jeg bor for å få den hastigheten jeg vil ha.

 

 

Så lurer på hva dere andre som har denne isp'en syns, om det er bra og stabilt til dere eller ei

 

og eventuelt om det er noe annen isp der i byen som er verdt å se på

 

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også rimelig fornøyd. Betaler for 20/5 og måler også rundt dette. Bor visstnok helt i utkanten av hvor denne hastigheten er mulig å få, like ved kunstgressbanen, og internett har ikke vært nede siden jeg opprettet abonnement i november i fjor. Allangengen bør ha omtrent samme forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...