Bruker-279008 Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Jeg har funnet små pakker med toffin i flere butikker, men der får du få kuler av herlighet for en dyr penge. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe dette i større porsjoner i f.eks Sverige eller på flyplasser eller noe? Jeg er desperat!!
tole Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 (endret) http://www.freia.no/...dynNav=pDBP1952 Ring Freia og hør med dem. Evt kan du shoppe deg en aldri så liten Toblerone på 4,5 kg... Endret 22. april 2013 av tole
Poor Leno Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 (endret) De selger Toffin på kinoer ihvertfall! Kjøper det hver gang! Edit: Leste ikke hele posten. De posene er ganske små! Endret 22. april 2013 av Poor Leno
flyverten.no Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Toffin? Får man ikke kjøpt det overalt da? Jeg kjøper det hele tiden. Matbutikken, 7-eleven, kino osv. Men det har skjedd noe med Toffinen. Den er ikke så god nå som den gangen de kom i esker. Er det DET som er spørsmålet ditt forresten? Hvor man kan kjøpe det i esker? :-)
Bruker-279008 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Skrevet 3. mai 2013 Toffin? Får man ikke kjøpt det overalt da? Jeg kjøper det hele tiden. Matbutikken, 7-eleven, kino osv. Men det har skjedd noe med Toffinen. Den er ikke så god nå som den gangen de kom i esker. Er det DET som er spørsmålet ditt forresten? Hvor man kan kjøpe det i esker? :-) Jeg har selv kun funnet det på noen Meny-butikker i nærheten, og kun i små poser til rundt 35-40 kroner stykket. Jeg ønsker å finne digre poser (gjerne kiloposer a là de digre M&M-posene man får på flyplasser o.l.) http://www.freia.no/...dynNav=pDBP1952 Ring Freia og hør med dem. Takk, får prøve det. Uten toffin blir jeg ikke blid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå