Muggkaare Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Prøver du være dust på en dag som dette? Ja, jeg synes det er jævla sært å gjøre det, men samtidig så gratulerte jeg jo supporterne. Det er ikke som om du behøver å ta deg så jævla nær av en sånn kommentar over nettet heller, er bare veldig sært å kjøpe inn Champagne og la det stå til neste tittel osv osv. Ikke at det ikke er verdt å feire, men det tyder på at det har vært veldig lite i mellomtiden, da. 2
Corey Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Ja, jeg synes det er jævla sært å gjøre det, men samtidig så gratulerte jeg jo supporterne. Det er ikke som om du behøver å ta deg så jævla nær av en sånn kommentar over nettet heller, er bare veldig sært å kjøpe inn Champagne og la det stå til neste tittel osv osv. Ikke at det ikke er verdt å feire, men det tyder på at det har vært veldig lite i mellomtiden, da. Haha ok. Jeg gidder ikke diskutere med deg. Hva jeg gjør er helt og holdent opp til meg selv, and frankly my dear, jeg driter i deg.
Prusk Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Fryktelig. Han er så skitten. Plukker opp kroppsdeler og gnager på dem. Langt bedre med ferskt kjøtt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå