Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har det jævli inni meg


Anbefalte innlegg

Prøv det. Begynn med å starte en rolig samtale. Start med ett "Hei" og "Hva skjer?" bare for å få en liten start på samtalen. Hun savner deg. Etter at dere har snakket litt og fått en liten flyt i samtalen så kan du forklare for henne det du skrev i tidligere innlegg. Prøv å få til dette face to face, da det fort kan mistolkes om det er skriftlig. Spør om henne blir med å gjøre noe i kveld.

 

EDIT: Det finnes ingen fasitsvar på hva du bør gjøre for å få henne tilbake, men få igang en samtale og ta det ut ifra der.

 

TAKKER! Manner meg opp med kreatin og karbs, SKAL ta denne samtalen i kveld eller i morgen (må øve inn hele talen så alt kommer naturlig), så banker jeg på hos henne og spør henne om hun har tid litt, siden jeg må snakke med hun. Så drar jeg foredraget.

 

Og avslutter med:

"Tenker at det er kjipt å gi opp før vi egentlig fikk prøvd om vi kunne blitt noe ordentlig. For det var det her som holdt meg tilbake hele tiden, og du merka sikkert at jeg forandra meg en del når vi begynte å henge sammen, så var det derfor."

 

Og ser hva hun sier... WISH ME LUCK

 

Edit: grei plan?

Endret av tolan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TAKKER! Manner meg opp med kreatin og karbs, SKAL ta denne samtalen i kveld eller i morgen (må øve inn hele talen så alt kommer naturlig), så banker jeg på hos henne og spør henne om hun har tid litt, siden jeg må snakke med hun. Så drar jeg foredraget.

 

Og avslutter med:

"Tenker at det er kjipt å gi opp før vi egentlig fikk prøvd om vi kunne blitt noe ordentlig. For det var det her som holdt meg tilbake hele tiden, og du merka sikkert at jeg forandra meg en del når vi begynte å henge sammen, så var det derfor."

 

Og ser hva hun sier... WISH ME LUCK

 

Edit: grei plan?

 

Dette ser veldig bra ut! Ingenting vil gå som planlagt har jeg erfart ihvertfall hehe, så ingen vits i å lage manus osv. Har du sett noe på How i met your mother? Det er en veldig grei serie om nettopp dette og Teds leting etter den perfekte kvinnen. Ha også i bakhodet at alt du gjør skriver om din fremtidige historie totalt :) Og om det skulle vise seg at det ikke blir noe mellom dere to, så finnes det nok av andre kvinnfolk vettu :dribble:

 

Dette fikser du perfekt :w00t: Lykke til og hold oss oppdaterte ;)

Lenke til kommentar

Dette ser veldig bra ut! Ingenting vil gå som planlagt har jeg erfart ihvertfall hehe, så ingen vits i å lage manus osv. Har du sett noe på How i met your mother? Det er en veldig grei serie om nettopp dette og Teds leting etter den perfekte kvinnen. Ha også i bakhodet at alt du gjør skriver om din fremtidige historie totalt :) Og om det skulle vise seg at det ikke blir noe mellom dere to, så finnes det nok av andre kvinnfolk vettu :dribble:

 

Dette fikser du perfekt :w00t: Lykke til og hold oss oppdaterte ;)

 

Om det ikke blir noe, så vet hun hvertfall hvorfor ting ble som det ble. For nå tror hun at jeg bare var lat og ikke gadd ta initiativ. Og da kan jeg også si at jeg har forklart meg, og at jeg har vært ærlig og gitt det ett siste forsøk. Og da vil jeg ha det mye bedre med meg selv, for hvis hun ikke er int. var hun kanskje ikke så keen i utgangspunktet heller.

Lenke til kommentar

Om det ikke blir noe, så vet hun hvertfall hvorfor ting ble som det ble. For nå tror hun at jeg bare var lat og ikke gadd ta initiativ. Og da kan jeg også si at jeg har forklart meg, og at jeg har vært ærlig og gitt det ett siste forsøk. Og da vil jeg ha det mye bedre med meg selv, for hvis hun ikke er int. var hun kanskje ikke så keen i utgangspunktet heller.

 

Akkurat! Da har du ihvertfall prøvd og vær stolt av det :thumbup:

 

EDIT: Feil formulering

Endret av Jetfighter
Lenke til kommentar

Forventer snart en ørliten oppdatering på "prosjektet" hehe :)

 

Den kommer i morgen, blei opptatt i hele dag så har ikke fått tid til å ta praten ;) Gleder meg til å få gjort det, for da blir hodet mitt 10 kilo lettere!

Endret av tolan
Lenke til kommentar

Jeg har snakket med hun. Vet ikke helt om hun forsto hva jeg mente, men jeg håper det. Det kommer ikke til å bli noe mere ihvertfall, hun sa at hun hadde tenkt en del på det og funnet ut at hun ikke var så interessert likevel, at hun ikke følte så mye tiltrekning lenger. Så da antar jeg at hun ikke likte meg godt som person.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vet ikke, den kommer sikkert til å være der frem til høsten når jeg begynner å studere i en ny by med nye folk :)

 

Så du har altså en plan over hvor lenge du skal plage deg selv ... interessant, kan du si litt mer om den formen for selvplaging? Hva oppnår du osv ...

Lenke til kommentar

Så du har altså en plan over hvor lenge du skal plage deg selv ... interessant, kan du si litt mer om den formen for selvplaging? Hva oppnår du osv ...

 

Haha! Regner med den forsvinner om 2 uker når folkehøyskoleåret er over, og jeg slipper å se henne noe mer!

 

Tolan bra du snakket med henne. Nå som du har fått bekreftet at det ikke blir noe så glem dama helt. Det hadde bare blitt større problemer om dere faktisk hadde vært sammen en periode og dere hadde slått opp.

 

Det finnes nok av damer som er ute etter nettopp deg! :)

 

Ja, hun skal gå rett i glemmeboka! Nå har jeg hvertfall lært en HEL MASSE om hva som funker og ikke funker med damer, og neste gang jeg finner ei jeg liker vet jeg litt mer hvordan jeg skal gå frem. Jeg skal hvertfall ikke gå i samme fella flere ganger.

Lenke til kommentar

Ja, hun skal gå rett i glemmeboka! Nå har jeg hvertfall lært en HEL MASSE om hva som funker og ikke funker med damer, og neste gang jeg finner ei jeg liker vet jeg litt mer hvordan jeg skal gå frem. Jeg skal hvertfall ikke gå i samme fella flere ganger.

 

Hehe lærer av feil så lenge man lever vettu :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge er det vanlig å ha kjærlighetssorg? Akkurat nå tenker jeg at det er umulig å finne en jente som jeg liker like godt som henne. Noen som har vært i samme situasjon som med sikkerhet kan si at det går over, og at man kan bli forelsket igjen?

Lenke til kommentar

Tar nok 3 måneder og 3 døgn ca. før det går over. Neida, det er forskjellig fra person til person. Enkelte gir rett og slett f*** mens andre vurderer selvmord. Du er fortsatt ung og har masse muligheter. Glem dama og bruk kunnskapene dine på å finne noen andre flotte damer ;)

 

Du vil finne ei flott jente som blir bestevennen, kona, mor til dine barn, partner, personlig rådgiver og alle andre passende titler.

Lenke til kommentar

Huff, føler så med deg! Men kjærlighetssorgen går helt sikkert over etter hvert.

Jeg tror det er viktig at du husker på at det ikke er deg det er noe "galt" med, og at du heller enn å tenke på hvor trist det er at det ikke ble noe mer er glad for de gode minnene. Det å sjelden se henne er gull, så sånn sett er det flott at folkehøgskoleåret snart er over. Greit å bevilge seg litt tid med sørging, men så tror jeg det er lurt å si seg ferdig med det. Da bør du prøve å tenke så lite som mulig på henne, finne på noe annet hver gang hun dukker opp i tankene, og gjøre ting som får deg til å føle deg bra. Om det er å trene, henge med venner, jobbe, feste eller vaske hjemme er egentlig det samme - så lenge det ikke blir for mye av det gode. Hold i gang rutiner, fortsett livet, og ikke la deg synke for langt ned i triste tanker.

Det finnes veldig mange bra mennesker i verden, og du kommer helt sikkert til å møte andre jenter som du liker like godt og også kan forelske deg i. Det er ikke sikkert det vil føles likt som du har følt det for denne jenta, men det kan være like bra.

 

 

Selv har jeg også en liten "kjærligetssorg" akkurat nå, ikke sånn like ille som for deg i det hele tatt, men fortsatt noe av det samme. Jeg har blitt kvitt noen dumme følelser ved meningsløs roting med gutter på byen. Tror ikke akkurat det er så lurt som hovedstrategi (selv om det hjelper litt), så fikk selv hjelp av å prøve å gi deg et godt svar her. Ta vare på deg selv, få tankene over på andre ting enn henne og husk at dere kan ha vært rette for hverandre der og da, men at andre vil være helt rette for deg seinere.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar

Huff, føler så med deg! Men kjærlighetssorgen går helt sikkert over etter hvert.

Jeg tror det er viktig at du husker på at det ikke er deg det er noe "galt" med, og at du heller enn å tenke på hvor trist det er at det ikke ble noe mer er glad for de gode minnene. Det å sjelden se henne er gull, så sånn sett er det flott at folkehøgskoleåret snart er over. Greit å bevilge seg litt tid med sørging, men så tror jeg det er lurt å si seg ferdig med det. Da bør du prøve å tenke så lite som mulig på henne, finne på noe annet hver gang hun dukker opp i tankene, og gjøre ting som får deg til å føle deg bra. Om det er å trene, henge med venner, jobbe, feste eller vaske hjemme er egentlig det samme - så lenge det ikke blir for mye av det gode. Hold i gang rutiner, fortsett livet, og ikke la deg synke for langt ned i triste tanker.

Det finnes veldig mange bra mennesker i verden, og du kommer helt sikkert til å møte andre jenter som du liker like godt og også kan forelske deg i. Det er ikke sikkert det vil føles likt som du har følt det for denne jenta, men det kan være like bra.

 

 

Selv har jeg også en liten "kjærligetssorg" akkurat nå, ikke sånn like ille som for deg i det hele tatt, men fortsatt noe av det samme. Jeg har blitt kvitt noen dumme følelser ved meningsløs roting med gutter på byen. Tror ikke akkurat det er så lurt som hovedstrategi (selv om det hjelper litt), så fikk selv hjelp av å prøve å gi deg et godt svar her. Ta vare på deg selv, få tankene over på andre ting enn henne og husk at dere kan ha vært rette for hverandre der og da, men at andre vil være helt rette for deg seinere.

Masse lykke til!

 

TUSEN TAKK!!!! Det der hjalp faktisk helt sinnsykt mye, spesielt det siste du sa! At andre vil være helt rette senere :) TAKK

Lenke til kommentar

Som jeg sa, ta en titt på How I met your mother. Det hjalp meg mye med kjærlighetssorg(for å være ærlig så var jeg i grunn ikke så lei meg. Ga for det meste bare f*** i hele saken og speidet etter nye jenter igjen hehe)

 

How i met your mother er ikke direkte slik som i virkeligheten men jeg kjenner meg igjen i mye av det som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...