Gå til innhold

Reparasjon skjerm iphone / ipod touch


Anbefalte innlegg

Hei!

Min ipod touch falt i bakken og nå trenger den ny skjerm. Etter litt søking rundt om kring har jeg kommet fram til at det er en jungel av reparatører med svært ulike priser, så jeg lurer på om noen har noen å anbefale? Levering i butikk i Oslo er en bonus, ellers er absolutt prisen det viktigste. Takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dersom du holder til i Oslo så kan også TKP ved Vika hjelpe til med det. Selve utskiftingen tar ikke så veldig lang tid, men iPod skjermen må da klemmes en liten stund med "apple"-lim over tid og da tar det ca. 2 dager i værste fall, Bare gode ord om TKP og det er veldig mange kjente bedrifter i nærområdet som har dem som fast service-verksted. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

For å ikke villede trådstarteren.

 

Da er jeg veldig nysgjerrig med hva du mener med "Apple sertifiserte"?

 

Kunne du nevne noen "autoriserte/sertifiserte verksteder" som har fremarbeidet en kontrakt med Apple eller noen andre tredje-parts distributør til å få lov til å bytte deler på deres håndholdte enheter og samtidig beholde garantien?

Lenke til kommentar

For å ikke villede trådstarteren.

 

Da er jeg veldig nysgjerrig med hva du mener med "Apple sertifiserte"?

 

Kunne du nevne noen "autoriserte/sertifiserte verksteder" som har fremarbeidet en kontrakt med Apple eller noen andre tredje-parts distributør til å få lov til å bytte deler på deres håndholdte enheter og samtidig beholde garantien?

 

Jeg har desverre ingen oversikt over hvem i norge som er apple seritifiserte, men er flere elkjøp butikker som som autoriserte personer som kan utføre reparasjoner på apple produkter, hvor de da bestille delene direkte fra apple.

 

Du kan forøvrig gå inn på www.apple.no så kan du se hvilke autoriserte verksteder de har rundt om i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...