Gå til innhold

Parfyme tips


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 14 og vil begynne å bruke litt parfyme. Jeg har ikke hvert interessert før. Men når jeg inn i et parfymeri blir jeg fort småkvalm så jeg vill gjerne ha noe å gå utifra.

 

Parfymen må ikke være for dyr, og den må heller ikke være veldig søt.

Jeg vill ha en litt røff lukt til fest og en litt mer sommerslig til verdags

 

Vet dette ikke er mye å gå ut fra. Men jeg kan ikke spesielt mye om dette..

 

Takk :)

Endret av nho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er ikke en vanlig del av forumet for meg, men først må du fortelle hva som er dyrt å ikke. Har grei peiling på dette men kommer litt Ann på prisklasse. Men det beste hadde vært å dratt å prøvd hva som passer deg, men kan som du sier være greit å ha noe å gå ut ifra.

 

Jeg har ikke peiling på hva parfyme koster men en 200-350 kr?

Lenke til kommentar

.

 

Det er vanskelig å finne en parfyme som passer en selv. En må liksom prøve seg fram...

 

Du kan spørre på forskjellige parfymerier om å få med deg små reklameprøver sånn at du kan prøve deg fram med de forskjellige luktene...

 

Da får du prøvd go`lukta hjemme i ro og mak... :)

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig god en gjennomsiktig Van Gils-flaske før den ble tom, og var innom Estetique i Bergen, der var det en som var ren parfyme som jeg likte godt.

 

Vil ha en som kan brukes om sommeren, men ønsker ikke at den skal være FOR søt.. tips?

 

Stikk innom Cubus på Sundt, de er utrolig hjelpsomme i tillegg til at de har stort utvalg. Kjøper parfyme der, og de er som regel alltid ærlige :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...