Gå til innhold

R1 med 2-3 i T matte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Så lenge du jobber hardt, er det null problemer, men jeg anbefaler deg å begynne å jobbe med 1T alt nå. Har du et godt fundament der, så er overgangen veldig myk. Om ikke, må du ofte gå tilbake til 1T pensum når du jobber med R1 for å "repetere" og lære ting de tar for gitt.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å begynne på R1. Hvis det blir for tøft for deg kan du gå over til en S1 klasse etter 4-5 måneder. På skolen min ble R1 klassen veldig redusert, da folk innså at R-matte ikke passet for dem. Men disse gjorde det derimot veldig bra da de gikk over til S1, fordi det var så enkelt i forhold, og at det ikke er like mye nytt der.

Lenke til kommentar

husk også på at S1 og S2 er for andre og tredje klasse og R1 er for andre klasse. Dvs at S1 og S2 = R1. naturlig er R1 vanskeligere, men ved å legge ned litt arbeid skal det gå greit. har gjort R2 på egenhånd på 3 mnd, skal ha eksamen i mai

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hvorfor tar du det og hva slags ambisjoner har du om karakter? Skal du bare stå eller skal du gjøre det bra?

 

Som sagt, jobber du hardt (noe du indikerer at du ikke har gjort på 1T), så får du som regel igjen for det, så sant du ikke er stokk dum.

 

Jeg gjorde det dårlig i matematikk når jeg var yngre og det var ikke noen annen grunn enn at jeg ikke hadde jobbet med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...