Alex_2xA Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Jeg hadde bestilt et r9800pro kort fra komplett, men det haade opplyst feil i bundlen, jeg fikk "Tomb Raider: AoD", jeg skulle hatt med "Medal of Honor 2" og et annet, men de kom ikke med. Så jeg sendte en klage, og de sndte meg "Hitman2" gratis.
notorled Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 hehe, ja du er en av 30. Jeg har aldri opplevd så dårlig service noen gang. Faktisk så dårlig at jeg ikke orker å skrive om det ;(
joker Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 da er jeg en av de andre 30 har alltid fått god service på komplett
knutbarnesen Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 da er jeg en av de andre 30 har alltid fått god service på komplett Da er jeg en av de 31 som alltid har fått god service på komplett komplett er suveren på Service! :) -Knut B-
DrDoogie Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Ja, vanskelig matte dette her. "Da er du en av 30" sier jo lite om hvor mange som er fornøyde / misfornøyde. Men jeg vil vel så absolutt si jeg er fornøyd. Fikk byttet en 40GB i en 120GB på garantien, med 500 i mellomlegg. Da kan man jo ikke klage.
melbamix Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 ROS TIL KOMPLETT, de er best på service!!
fUsiOn Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Det er vel heller 30 stk som har fått dårlig service fra komplett, og resten har fått bare bra service. Jeg har handlet hos komplett nærmere 20 ganger og har hatt 4 retur-/reperasjonsaker. Jeg har aldri opplevd trøbbel. Retursakene er ikke komplett sin feil.
Chubby Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Jeg sendte inn min IBM Deskstar 60GB 2MB cache da den tok kvelden, da de ikke selte IBM harddisker lenger fikk jeg en WD 80 GB Special Edition m/8MB cache uten mellomlegg. Må si jeg var ganske fornøyd da.
ledigbrukernavn Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Problemet er vel at de som får dårlig service roper høyest og blir lagt merke til.
formann Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Komplett er lagt ifra gode på service. Skulle bare mangle om de ikke sendte deg det usle spillet. De er trege som fy, og burde seriøst ansette flere i retur avdelingen. Skal man først si at noen webshop har god service så må det være PS Data. Sender du inn en defekt vare så er det store sjanser for at du sitter med ny vare i hånden en uke senere. De går veldig langt for å gjøre kundene sine fornøyde, og bryr seg ikke om det koster dem noen kroner virker det som. Raske til å svare på mail er de også. Komplett har en behandlingstid på 2-3uker (i noen tilfeller mer) og så kommer postgangen oppå det. Er det noen her som kan skryte av at komplett har vært raske på noen måte? Jeg synes det er viktig at en webshop er rask, for vi vet alle hvor "gøy" det er når skjermkortet, hovedkortet eller rambrikken tar kvelden, og man blir sittende i flere uker uten. Ikke alle er så heldige at de har flere maskiner, og da blir det kjipe uker for en datanerd. Nå skal de sies at komplett er LANGT ifra de værste, og i forhold til mange av dem gjør en god jobb.
Dʋgɢtung Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Problemet er vel at de som får dårlig service roper høyest og blir lagt merke til. Det stemmer helt sikkert, for jeg har vært i kontakt med Komplett flere ganger, og jeg har ALLTID fått positive tilbakemeldinger++
loggon Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hos komplett har jeg opplevd begge deler( f.eks har du kjøpt demovare hos komplett så følger ikke dit og datt med, ikke snakk om å prøve å løse saken, kompisen hans ( komplett) sender ditt og datt tilogmed uten bet. hann skall ha ros) hos itbutikken er det bare bedre system i bruk! og det fungerer i hvertfall for meg.
fenris1979 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 jeg skulle hatt med "Medal of Honor 2" og et annet, men de kom ikke med. litt rart i og med at medal of honor 2 ikke er kommet ut ennå
Carl M Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Medal of honor 2 ? DET har jeg ikke hørt om :-?
fenris1979 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 nei men det kommer nok skal du se det er en ny utvidelsespakke ute nå skal kjøpe den i morra
Carl M Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 tror ikke det er offisiellt at det skal komme noen medal of honor 2, men breaktrhough vet jeg har kommet :wink:
fUsiOn Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hos komplett har jeg opplevd begge deler( f.eks har du kjøpt demovare hos komplett så følger ikke dit og datt med, ikke snakk om å prøve å løse saken, kompisen hans ( komplett) sender ditt og datt tilogmed uten bet. hann skall ha ros) hos itbutikken er det bare bedre system i bruk! og det fungerer i hvertfall for meg. ? Skjønner ikke helt hva du mener her, men på demovarer kommer det som regel ikke med bundel. Er en grunn til at det er demovare da...
ezcey Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Komplett er lagt ifra gode på service. Skulle bare mangle om de ikke sendte deg det usle spillet. De er trege som fy, og burde seriøst ansette flere i retur avdelingen. Skal man først si at noen webshop har god service så må det være PS Data. Sender du inn en defekt vare så er det store sjanser for at du sitter med ny vare i hånden en uke senere. De går veldig langt for å gjøre kundene sine fornøyde, og bryr seg ikke om det koster dem noen kroner virker det som. Raske til å svare på mail er de også. Komplett har en behandlingstid på 2-3uker (i noen tilfeller mer) og så kommer postgangen oppå det. Er det noen her som kan skryte av at komplett har vært raske på noen måte? Jeg synes det er viktig at en webshop er rask, for vi vet alle hvor "gøy" det er når skjermkortet, hovedkortet eller rambrikken tar kvelden, og man blir sittende i flere uker uten. Ikke alle er så heldige at de har flere maskiner, og da blir det kjipe uker for en datanerd. Nå skal de sies at komplett er LANGT ifra de værste, og i forhold til mange av dem gjør en god jobb. Seriøst? PSData flinke på slikt ? JEg kjøpte nettop en DVD Brenner der, den skulle være 4x, og brenne PRINCO plater på 4x etter oppgradert firmware. Etter mye om og men med kundeservicen deres, fikk jeg linken til firmware download, og når jeg sendte tilbake at det ikke fungerte skikkelig selv etter oppgradering av firmware fikk jeg intet svar. Sendte så ny mail til salgsavdelingen med fakturanummeret på bestillingen, har nå sendt 3. purringer og enda ikke fått svar. Komplett derimot, tillater at jeg returnerer varen øyeblikkelig, har aldri hatt trøbbel med komplett.
Data-n00b Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Heisann folkens.. Jeg har handla med Komplett.no (Komplett Data) siden de startet opp, og har vel over 60 bestillinger totalt.. Har hatt 4 returer, som alle har gått knirkefritt, OG på under 1 uke. Dette var hhv slot-in cdrom som spiste cd'er, Cyrix cpu som tok fyr, Abit hk som døde, samt ett DOA MSI K7N2G hovedkort.. Har handla mye hos PS-Data også, men har (heldigvis) ikke hatt noen returer der. Alt i alt er jeg meget fornøyd med Komplett.no.. Vennlig hilsen, Thomas.
spn2000 Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har handlet med mange nett-selskaper gjennom tidene (har hatt maskiner i familien siden 1984) og ender som oftest med å handle hos Komplett. Hvorfor? Fordi jeg vet jeg kan stole på dem, det er aldri noe tull og ting går så fort man kan forvente m/postgang. De som mener at Komplett stinker vet ikke hva de snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå