Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Infokapsler avslått i Firefox - hvordan aktivere?


Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn på en nettside jeg ofte benytter, og får beskjed om at mulig Infokapsler er avslått. Jeg har Firefox og trykker Verktøy - Instillinger og Personvern, men her er det bare Fjerning av Infokapsler som kommer opp, og jeg skal jo Tillate Infokapsler/Slå på. Hvordan skal jeg gå frem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det gjelder VGD.no så har innloggingen vært nede siden 18:33, dette har jeg funnet ut ettersom det ikke finnes innlegg på VGD som er nyere enn dette. Kan hende det bare er VGD det gjelder, men hvis det er en annen side det gjelder som benytter SPiD så kan hele systemet være nede.

Dette er nok ikke et problem hos deg, men hvis du ikke får sett siden selv om du ikke prøver å logge deg inn så kan du slette informasjonskapsler, så du får sett den inntil problemene er fikset. Men vær klar over at du vil bli logget ut av alle nettsider du er logget inn på hvis du sletter informasjonskapsler, derfor burde du huske alle passordene du bruker.

 

EDIT: Hvis problemet var som beskrevet av meg så ser det ut til at det har løst seg.

Endret av Grewd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...