Gå til innhold

Hvis du vant en million, hvordan ville pc'en din vært?


Anbefalte innlegg

Hadde jeg vunnet en mill, hadde jeg byttet kabinettet til en sånn shuttle sak. Kjøpt ny cpu, ram, mobo og en r9800pro. Hadde vel kostet 10k eller noe i den duren tenker jeg, kanskje litt mer. Resten hadde jeg brukt på ymse ting, som f.eks bil og møbler til leiligheten. Hadde i allefall ikke brukt alt på en datamaskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lolda!

 

Poenget var liksom at folk skulle skrive specs på sin drømme pc osv :yes: . ikke at folk skal kjøpe bil og spare + og komme med "jeg er mer voksen enn dere svar"

 

Ok da jeg er ny hær og tråden var kankje litt barnslig, men JEG syntes kanskje det ville vært litt kult og høre! så har du slike svar som "hva er vitsen" og andre nedlatende synspunkt; hold det inne! :grumpy:

 

- C.M

Lenke til kommentar

hmm

 

hadde vel blitt

et par sånne http://kylning.com/info.php?cPath=79&products_id=550

og en http://kylning.com/info.php?cPath=72_99&pr...products_id=522

må jo ha skjerm kort...ati 9800pro 256mb ddr-2

en p4 extreme edition cpu.

http://www.geekstuff.no/items.php?groupid=2&itemid=33 i 19" utgave...

et rått hk...

6x250gb wd 8 mb sata

og diverse små detaljer :D

og da et SINNSYKT annlegg på rommet...par kw hadde vel gjort seg...

og til slutt en liten toyota mr2(gamle typen) med turbo med trim og styling...

og enda ha nok penger til og drikke meg ihjel i russetiden :D

Lenke til kommentar

Hadde jeg vunnet et mil hadde jeg bare behold pcn min mulig hadde kjøpt en Rå LCD men ikke no annet.

 

så hadde jeg satt alle pengane på høyrentekonto.. du er lite DUM hvis du feks sløser vekk hunde tusen(1 tiende del) på en pc bare for du har vunnet en mil..

 

men hadde jeg feks vunnet 1miliard alså 1000 millioner så er det mulig jeg hadde jeg nok kjøpt en pc og hjemmekino anlegg me prosjektor osv osv osv.. til nærmere 1milion.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hadde tatt meg en tur innom www.alienware.com og kjøpt det råeste som var der. :p

Kun kjøpe disse billige alienware-pcene? :wink:

 

Skal du svi av penger så tar du deg en tur innom http://www.go-l.com. Der har de iallefall det råeste dere har sett av pc'er og annet.

 

Om de kan levere det vet jeg ikke, men fikk vite om "sjappa" gjennom denne artikkelen hos The Inquirer

 

Siden jeg ikke er multimillionær så kan jeg bare drømme om det :cry:

Lenke til kommentar
Kjøpt meg bil jeg :lol:

 

Jeg og :lol: Eller, ville spart til en FEIT bil til når jeg er 18 :lol: Kanskje kjøpt det heftigeste skjermkortet på markedet. Det er det eneste.

 

Edit : Glemte å si hvilken bil. Jo få tak i en Nissan Skyline og bygge den om til venstreratt og style og tune den HELT PRIKKA lik som på 2fast 2furious... ååååå.... den er så smud :) :) :D

 

Hihi,, jeg kjenner en som har en Skyline,,

Tro meg,, jeg vet hvordan det er å sitte på en bil som hopper fremover. :D

 

Btw, det var den bilen som var testa på Autofil. 8)

Lenke til kommentar
Kjøpt meg bil jeg :lol:

 

Jeg og :lol: Eller, ville spart til en FEIT bil til når jeg er 18 :lol: Kanskje kjøpt det heftigeste skjermkortet på markedet. Det er det eneste.

 

Edit : Glemte å si hvilken bil. Jo få tak i en Nissan Skyline og bygge den om til venstreratt og style og tune den HELT PRIKKA lik som på 2fast 2furious... ååååå.... den er så smud :) :) :D

 

Hmm... Det er vel en Nissan Skyline GT-R34 VSPEC-II ? Bilen er ikke å få tak i i Europa, den må bruktimporteres fra Asia eller USA. Dessuten koster ombyggingen til venstreratt flere 100k (deler, arbeid). Stylingen er ikke så dyr.

 

Et annet problem med disse bilene er at de ikke tilfredsstiller utslippskravene i Norge.

 

Og med samme tuning o.l., registrering osv., ville denne bilen kosta deg mange år med renteinntekter.

 

Men; det er lov å drømme ;)

Lenke til kommentar

vel, oysfaerg... nå finnes det da registrerte Skyline's i Norge da.

Vet ikke hvor mange R34 det finnes, men der er ihvertfall noen R33.

Utslippene kan du gjøre noe med, så det er ingen problem. Det er heller ingen lov mot å bruke høyre-ratt's biler i Norge.

Har forsåvidt svært vanskelig for å tro at det koster deg flere hundre tusen kroner å flytte rattet over på andre siden også...

 

Så slik jeg ser det: Det eneste virkelig store problemet (hvis du ser vekk i fra penger) med å skaffe seg en slik bil (akkurat slik som i 2Fast2Furious) er at man har ikke lov til å kjøre på offentlig vei med slike neon-lys under :D

 

Bilen alene koster jo ikke mer enn ca. 500k før den er inne i landet :wink:

 

Når det gjelder å få den godkjent med all tuningen, er det alltid en fordel å kjenne noen som driver med eu-godkjenning :yes:

Lenke til kommentar
vel, oysfaerg... nå finnes det da registrerte Skyline's i Norge da.

Vet ikke hvor mange R34 det finnes, men der er ihvertfall noen R33.

Utslippene kan du gjøre noe med, så det er ingen problem. Det er heller ingen lov mot å bruke høyre-ratt's biler i Norge.

Har forsåvidt svært vanskelig for å tro at det koster deg flere hundre tusen kroner å flytte rattet over på andre siden også...

 

Så slik jeg ser det: Det eneste virkelig store problemet (hvis du ser vekk i fra penger) med å skaffe seg en slik bil (akkurat slik som i 2Fast2Furious) er at man har ikke lov til å kjøre på offentlig vei med slike neon-lys under :D

 

Bilen alene koster jo ikke mer enn ca. 500k før den er inne i landet :wink:

 

Når det gjelder å få den godkjent med all tuningen, er det alltid en fordel å kjenne noen som driver med eu-godkjenning :yes:

 

Å herregud... Les posten til han som ønsket en slik bil! Han sa han ville bygge den om til venstreratt - jeg poengterte bare hva det kostet! Såvidt jeg vet er det ingen R34'er registrerte i Norge.

 

Dessuten var det med R34-modellen de hadde problemer med avgass, ikke R33. Klart, det er ingen problem å få fikset dette, men dette er også med på å fordyre bilen.

 

Got it?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...