Gå til innhold

3DMark Android - Hva scorer din telefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at du får lavere score kan være pga bloatware, rom, drivere, OS, oc osv. Nexus er kjennt for å yte max av det hardware den har.

 

Helt enig! Men med 2gb ram har jeg rett og slett sluttet å bry meg om hvor mange åpne apper jeg har osv, så lenge ingen begynner å bruke for mye batteri.

Det er jo litt interessant at den (I denne benchmarken) yter generelt lavere enn Nexus 4 mtp at begge er laget av LG. Men som du sier, mye spiller inn.

Lenke til kommentar

Største forskjellen er vel at LG lager vel bare hardwaren og at google selv står for all softwaren til Nexus4 :)

 

Det stemmer å LG har aldri vært gode på software. Husker enda min LG p970. Den fikk android 2.3 over 1 år etter de sa den skulle få det, men da hadde andre telefoner allerede android 4 :) Det samme gjaldt p990 å sikkert flere

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

11 449 poeng (!!!)

 

"Good news! This is one of the most powerful devices around and everything seems to be working normally"

 

 

Helt stock HTC One, kan laste opp bilde imorra om dere vil :)

Den meldingen må du ta med en klype salt, jeg fikk samme på 8365 i score..

Men nå kjører jeg beta rom pga jeg er Beta tester for Oppo, så var vel forventet at jeg ikke skulle få så veldig mye da det gjennstår en del optimalisering hehe.

 

Står forøvrig at beste scoren er på 11236, så det at du har fått bedre en det som er top score er rart.

 

HTC One har en avg på 10449 ifølge 3Dmark

Lenke til kommentar

Står forøvrig at beste scoren er på 11236, så det at du har fått bedre en det som er top score er rart.

 

HTC One har en avg på 10449 ifølge 3Dmark

 

Jeg lastet ned 3DMark, trykket start.. ventet, og vips. Hvorfor jeg har fått så høy score vet jeg ikke, men det er jo en av de best specca mobilene på markedet.. Her har du bildet jeg lovte forresten..

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...