Gå til innhold

Siemens ST55

Morten HS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forsatt bare t-mobile varianten uten datakabel som er tilsalgs i tyskland. Tviler derfor på 1.okt(komplett), tror 24.okt til (mpx) er mer riktig. Jeg har kjøpt den fra tyskland. Er rimelig bra fornøyd, kameraet/skjerm er ikke akkurat egnet til å skille fra hverandre tvillinger, men bra nok (for meg). Er utrolig bra meny til siemens å være. Pen telefon. Men jeg måtte lade etter 30timer, da hadde jeg tatt ca 30 bilder og pratet i 1,5timer i telefonen. Er ikke imponert over det.

Skrevet
Det er forsatt bare t-mobile varianten uten datakabel som er tilsalgs i tyskland. Tviler derfor på 1.okt(komplett), tror 24.okt til (mpx) er mer riktig. Jeg har kjøpt den fra tyskland. Er rimelig bra fornøyd, kameraet/skjerm er ikke akkurat egnet til å skille fra hverandre tvillinger, men bra nok (for meg). Er utrolig bra meny til siemens å være. Pen telefon. Men jeg måtte lade etter 30timer, da hadde jeg tatt ca 30 bilder og pratet i 1,5timer i telefonen. Er ikke imponert over det.

Hvor mye ga du for den?? Og hvor lang tid tok det? Åssen betalte du?

Skrevet

Var kanskje vell kritisk til batteriet, satt jo å tasta på den HELE tiden...

Men har et inntrykk av telefonen er litt mindre solid enn gamle siemenser

Skrevet
Var kanskje vell kritisk til batteriet, satt jo å tasta på den HELE tiden...

Tar ca en måned før batteriet er blitt skikkelig "trent opp" og det blir alltid feil å sjekke standby-tid de første ukene :)

En liten indikasjon får man selvsagt men :)

Tror min ST55 holder seg i ca 5 dager mellom hver lading nå.

Skrevet

Telebutikken skal jeg ikke si noe stygt om, men de kommer med tilbudene litt for tidlig. Gjorde det med T610 også (P800 også + T300 om jeg ikke husker feil) samt 7210. Så anbefaler at du spør en i telebutikken. EN jeg kjenner sier at den skal komme i september, så stoler på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...