Godrick Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Har store problemer med fps i cs 1.6. Jeg vet at jeg har bra nåk pc. Jeg har prøvd noen commandoer i console men funger ikke. vsyncen er slått av, men fps synker ned til 20. Kan noen hjelpe meg? ATI 9700 pro AMD XP 2000 700Mb Ram MSI k3-ultra HK
Åsmund Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 jeg hadde samme problemet selv. Jeg vet pc-en var bra nok men etter innkjøp av ny blei det uansett bra. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje en reinstall av hl og eller os hjelper. Eller late som at du har fått ny pc, demontere pc-en og sette den sammen igjen. BTW: innstillinger som aa af og vertical sync har jeg satt på som standar, så de kan du egentlig ha på.
melbamix Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Eller late som at du har fått ny pc, demontere pc-en og sette den sammen igjen. GENIALT cl_weather 1 max_fps 101
|Hitman Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Half-Life motoren er ikke spesielt glad i ATI Radeon kortene. Derfor kan du merke kraftige fps drops. Oppdater til Catalyst 3.7, så skal noe av problemet forsvinne, men det vil fotsatt gå "sådär" |Hit
Åsmund Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 jeg har nå lasta ned de nyeste driverene og slått av TRUFORM under opengl instillingene. etter det virka det perfekt.
Haraball Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 En guide til fps... Obs, skrevet av en svenske. http://www.fragbite.com/?articleID=102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå